Ljubavna afera: Severini odlično stoji umjetna bunda no još su atraktivnije seksi cipele zavodljiva naziva

Kako podići temperaturu svojim outfitom? Severina ima odličnu ideju.

15 siječnja 2024

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele INSTAGRAM: @SEVERINA
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Postoji li obožavateljica štikli koja nije čula za modni brend Aquazzura. Blake Lively, Mandy Moore, Beyonce, Nicole Kidman, Eva Longoria i princeza Catherine samo su neke od slavnih ljubiteljica cipela s potpisom te talijanske kuće poznate po izuzetno ženstvenim i zavodljivim cipelama s vrtoglavo visokim potpeticama. Najveća regionalna zvijezda Severina također je fan brenda za kojim već godinama luduju obožavateljice glamuroznog stila diljem svijeta, a fantastičan crveni model zabavnog naziva predstavila je na svojim novim fotografijama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Severina (@severina)

Severinine cipele u fokusu su atraktivnih novih fotografija

Lijepa pjevačica na svojim je društvenim mrežama objavila niz fotografija na kojima pozira u luksuznoj smeđoj bundi, a koje je snimila Matea Smolčić Senčar.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

“Zima zima, e pa šta je. Ako je zima nije lav”, napisala je Severina uz fotografije te dodala da je riječ o bundi od umjetnog krzna.

Uz smeđu bundu, zvijezda hitova “Brad Pitt” i “Tarapana” nosi fine tanke najlonke, a u oči upadaju Severinine cipele, idealne za nadolazeći Dan zaljubljenih.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

Severinine cipele nose potpis Aquazzura

Crvene lakirane cipele s potpeticom od 10.5 centimetara nose naziv Love Affair, a dolaze u žarko crvenoj boji pod nazivom Lipstick.

Severina bunda cipele Aquazzura hello magazine croatia Severinine cipele

Severinine cipele u crvenoj boji itekako su popularne, no mogu se kupiti i u crnoj, bijeloj, zlatnoj, ružičastoj i bež boji, u lakiranoj ili satenskoj izvedbi.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025