Kad želiš zablistati, odjeni crveno. Ove glamurozne modne ideje svjesna je i pjevačica Severina koja je ovih dana zablistala u predivnoj haljini u vatrenoj nijansi koja nikog ne ostavlja ravnodušnim. Najveća regionalna zvijezda Severina u crvenoj haljini posjetila je restoran Arzak koji ne može dovoljno nahvaliti, a koji je Michelinovu zvjezdicu dobio davne 1989. godine. Za izlazak na tu hvaljenu gastro destinaciju u društvu prijatelja Davora Grgina, lijepa pjevačica odabrala je hit haljinu koju će na prvu prepoznati obožavateljice ženstvenog stila odijevanja.
Haljinu s tankim bretelicama i brojnim volanima koji se protežu cijelom duljinom potpisuje modni brend Rat&Boa, a riječ je o popularnom modelu Celia koji je osvojio brojne modne influencerice i na društvenim mrežama imao svoj “viralni trenutak”.
Severina u crvenoj haljini izgleda fantastično, a nosi je uz raspuštenu kosu, decentan nakit i smokey eye make up look.
Severina u crvenoj haljini uživala u spoju tradicionalne i moderne kuhinje
“Dobar restoran je kao posjet muzeju”, napisala je Severina na Instagramu.
“Arzak je restoran s tradicijom još iz 1897. Treću Michelinovu zvjezdicu je dobio davne 1989. godine. Spoj tradicije i modernog. Osim hrane, najveće čudo je vlasnica Elena Arzak, koja nas je uvela u kuhinju i zabavljala tijekom večeri… Hvala @arzakrestaurant! Bon Appétit!”, dodala je.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.
Movember donosi razgovor o zdravlju muškaraca u brojnim kampanjama i na brojnim platformama, a ovaj mjesec donosi i neočekivanu priču o muškarcima koji ulaze u središte razgovora o ljepoti.