Robert Sever u crnom: Kad “siledžijka” postane uniforma samopouzdanja
Robert Sever ponovno dokazuje da stil nije stvar trenda, nego dosljednosti. U outfitu koji bi lako mogao biti uvršten u priručnik za quiet fashion authority, jedan od najomiljenijih domaćih dizajnera pojavljuje se u izdanju koje spaja tijelo, stav i modnu filozofiju – bez viška, bez greške.
Odjeven od glave do pete u crno, Sever nosi takozvanu “siledžijku” – kultni crni potkošulja top koji je u njegovoj interpretaciji sve osim banalnog. Ovaj komad, koji na mnogima djeluje kao funkcionalna nužnost, na njegovom fit, isklesanom tijelu izgleda kao promišljen stilski izbor. Građa koja nosi, a ne samo odijeva, odmah mijenja percepciju – Sever je tu, siguran u svoje proporcije i još sigurniji u vlastiti modni jezik.
Hlače su širokog kroja, s naglašenim naborima, spuštene taman toliko da stvaraju balans između androginosti i muške odlučnosti. Upotpunjene jednostavnim kožnatim remenom, cijeli donji dio outfita signalizira slobodu pokreta, ali i disciplinu siluete. Sve je pod kontrolom, ali ništa nije kruto.
Na nogama – Birkenstock papuče. Praktične, brutalno udobne, ali i stilski jasne. Sever ni ovdje ne promašuje – bira komad koji odražava njegovu estetiku: kvalitetu iznad svega, bez potrebe za suvišnim dokazivanjem.
Tetovaže na rukama nisu samo vizualni ukras, već svojevrsni dizajnerski manifest – osobna povijest na koži, ispisana crnom tintom koje savršeno prate cjelokupan outfit. One ne traže pažnju, ali je uvijek dobiju.
Robert Sever i ovom pojavom potvrđuje ono što svi koji ga poznaju već znaju – njegov stil nije rezultat pokušaja, već kontinuiteta. Njegove modne odluke proizlaze iz uvjerenja, a ne iz potrebe da se nekome svidi. Ovdje nije riječ samo o tome što nosi, već kako to nosi – a nosi s lakoćom, sigurnošću i tihom elegancijom koja ne traži validaciju.
U vremenu kad su prenapuhani stylinzi i trendovi često glasniji od same osobe, Sever vlada šaptom.
Ana Begić Tahiri pojavila se na zagrebačkoj ulici u ležernom, ali promišljeno složenom outfitu koji odmah privlači pažnju - ne zato što je pretjerano dotjeran, već zato što djeluje stvarno i nosivo. Njezin ljetni look spaja nekoliko jakih modnih elemenata, ali ostaje u granicama svakodnevnog, što ga čini zanimljivim primjerom urbane mode s osobnim pečatom.
Na pješčanoj pozornici ljeta, Tatjana Dragović ponovno je pokazala zašto je sinonim za nenametljivu eleganciju i prirodnu ljepotu. U dva različita kupaća kostima koji laskaju njezinoj vitkoj figuri, prošetala je plažom bez suvišnih stilskih trikova – jednostavno, sigurno i s dozom onog nesvjesnog šarma koji privlači pažnju.
Kad Rihanna zakorači na crveni tepih, svijet stane. Kad to učini u Chanel couture kreaciji koja zahtijeva 840 sati ručnog rada, tada moda prestaje biti samo estetika i postaje – emocija.
Venecija je ovaj vikend doživjela prizor dostojan filmske kulise zlatnog doba Hollywooda – Lauren Sánchez i Jeff Bezos izrekli su sudbonosno “da” u bajkovitom ambijentu otoka San Giorgio Maggiore, a sve oči bile su uprte u – haljinu.
Ako postoji trenutak kada moda prestaje biti samo stil, a postaje spektakl – onda je to bio taj trenutak kad je Lauren Sánchez zakoračila na venecijanski vaporetto, držeći se za ruku Jeffa Bezosa, u Schiaparellijevoj couture kreaciji koja kao da je stigla iz neke moderne mitologije.
Ljeto je pravo vrijeme za modne transformacije, a Renata Končić Minea, pjevačica i voditeljica koju generacije pamte po hitovima devedesetih, ovog je ljeta oduševila sve svojim izdanjem iz snova – onim pravim, Barbie stilom. Fotografija snimljena u čarobnoj Veloj Luci nije mogla proći nezapaženo – Minea je doslovno zablistala kao ljetna verzija najpoznatije lutke na svijetu, ali u svojoj, autentičnoj i veseloj interpretaciji.
Ana Begić Tahiri pojavila se na zagrebačkoj ulici u ležernom, ali promišljeno složenom outfitu koji odmah privlači pažnju - ne zato što je pretjerano dotjeran, već zato što djeluje stvarno i nosivo. Njezin ljetni look spaja nekoliko jakih modnih elemenata, ali ostaje u granicama svakodnevnog, što ga čini zanimljivim primjerom urbane mode s osobnim pečatom.
Neke večeri naprosto mirišu na more, glazbu i neopisivu lakoću postojanja. Ove subote, u samom srcu Šibenika, jedna takva večer ispisana je glazbenim notama i emocijama koje se ne zaboravljaju. Tvrđava sv. Mihovila — kamena diva s pogledom koji oduzima dah — ugostila je Matiju Cveka i njegov The Funkensteins, a Šibenik je uzvratio najljepšim mogućim prizorom: rasplesanom, raspjevanom i istinski sretnom publikom.
Na pješčanoj pozornici ljeta, Tatjana Dragović ponovno je pokazala zašto je sinonim za nenametljivu eleganciju i prirodnu ljepotu. U dva različita kupaća kostima koji laskaju njezinoj vitkoj figuri, prošetala je plažom bez suvišnih stilskih trikova – jednostavno, sigurno i s dozom onog nesvjesnog šarma koji privlači pažnju.
Dubrovačka palača Sponza, nekadašnji dragulj renesansne arhitekture i čuvar bogate povijesti, ponovno je zasjala punim sjajem. Ne samo kao povijesni spomenik, već kao živa umjetnička platforma koja spaja prošlost i sadašnjost. Nakon iscrpne obnove, ovaj prepoznatljivi simbol grada otvorio je svoja vrata izložbi “Iza zidina” akademskog slikara Pietra Bobana – događaju koji je odmah postao kulturni hit Dubrovnika.
Ako ste mislili da je Meghan Markle doživjela svoj najveći javni poraz kad je napustila kraljevsku obitelj – razmislite ponovno. Nova “šamarčina” stigla je iz najviših krugova američke elite, i to ni manje ni više nego od samog Jeffa Bezosa i Lauren Sánchez, koji su je – prema tvrdnjama više izvora – ne samo preskočili pri sastavljanju popisa gostiju za svoje spektakularno vjenčanje, već su eksplicitno tražili da ih se ni ne spominje u istoj rečenici s Harryjem i Meghan.