Moćna, ženstvena i profinjena: Edina Pršić Babić zasjenila sve na lansiranju Marie Claire
Sinoć se u čarobnom ambijentu atrija Klovićevih dvora održao jedan od najglamuroznijih događaja ove sezone – svečano lansiranje prestižnog francuskog časopisa Marie Claire u Hrvatskoj. I dok se modna i medijska scena okupila kako bi proslavila dolazak ovog svjetskog brenda na naše tržište, jedno lice posebno je blistalo – voditeljica Edina Pršić Babić.
Poznata po svom elegancijom istančanom stilu i upečatljivom televizijskom prisustvu, Edina je ovoga puta imala dvostruki razlog za slavlje. Osim što je vodila program lansiranja Marie Claire, koji u Hrvatskoj uređuje Dina Plevnik, Edina je proslavila i izlazak svoje prve naslovnice za magazin Ljepota i zdravlje – veliki trenutak karijere koji je s ponosom podijelila s okupljenima.
Za ovu svečanu prigodu Edina je odabrala haljinu koja odiše sofisticiranošću i ženstvenošću – model Elena domaće dizajnerice Diane Viljevac, čija cijena iznosi 499 eura. Riječ je o dugoj korzet haljini spuštenog struka koja efektno otkriva ramena i naglašava siluetu. S donjim čvorom i elegantnim prorezom koji diskretno otkriva koljena, ova haljina pravi je statement komad idealan za svečane večeri na kojima želite ostaviti dojam.
Kroj haljine savršeno prati liniju tijela, a spoj poliestera, viskoze i elastana osigurava udobnost i besprijekoran fit. Crna boja dodatno je naglasila Edininu profinjenu plavu kosu, stiliziranu u retro holivudske valove, dok je make-up bio klasičan i glamurozan – crveni ruž, definirane obrve i blistava koža.
Minimalistički, ali efektni nakit – decentne naušnice, elegantna narukvica i prsten – dodatno su zaokružili styling, a crne sandale s tankim remenčićem podigle su cijeli look na još višu razinu.
Edina Pršić Babić tako je još jednom potvrdila svoj status modne ikone među domaćim voditeljicama – samouvjerena, elegantna i uvijek korak ispred.
U noći u kojoj se slavila moć pametne i moderne žene, baš poput gesla časopisa Marie Claire – “Think smart, look amazing” – Edina je bila oličenje upravo toga.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Božićna HELLO! večera, održana u zagrebačkom restoranu Mime’s, i ove je godine okupila niz inspirativnih žena čiji stil i prisutnost stvaraju posebnu adventsku atmosferu. Među njima se istaknula i Nikolina Miletić Minovska, koja je svojim profinjenim modnim izričajem unijela dodatnu dozu glamura u jednu od najljepših predblagdanskih večeri u gradu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.