Stigla je i ta sezona: Lidija Lešić pokazala kako nositi papuče-čizmice omiljene u svijetu fashionistica
Stigla je i ta sezona kda se UGG čizmice vade iz ormara. Lidija Lešić ove godine obožavatrendi siluetu u obliku papuča, koje vješto uklapa u razne stajlinge.
03 studenoga 2023
INSTAGRAM: @LIDIJALESIC
03 studenoga 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Hrvatska influencerica i poduzetnica Lidija Lešić na svom je Instagram profilu demonstrirala kako nositi UGG papuče u raznim kombinacijama. UGG čizmice prije nekoliko su se sezona vratile na modnu scenu, a dok će niski model gležnjača i ove godine biti najpopularniji, cipele u obliku natikača, odnosno šlapica koje se nose za van izuzetno su popularne među djevojkama koje vole modu.
Lidija Lešićiz tjedna u tjedan oduševljava svojim originalnim outfitima, a u najnovijim objavama pokazuje kako vješto spojiti cipele u obliku natikača s jesenskom garderobom.
Lidija Lešić UGG papuče nosi i uz suknje i uz hlače
Elegantna it-djevojka hrvatske scene influencerica uz UGG papuče ove sezone obožava još jedan trendi komad, a to su široke hlače u vojničkom stilu. Uz njih nosi omiljene natikače u boji konjaka, malu torbicu u sličnoj nijansi, pleteni džemper u preppy stilu i bijele sokne.
Njezine UGG papuče do izražaja dolaze i u ženstvenoj kombinaciji, uz usku pletenu suknju, atraktivan crveno-bijeli oversized kardigan u koledž stilu i ruksak s potpisom Louis Vuitton.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.
Movember donosi razgovor o zdravlju muškaraca u brojnim kampanjama i na brojnim platformama, a ovaj mjesec donosi i neočekivanu priču o muškarcima koji ulaze u središte razgovora o ljepoti.