Kao da je doručkovala kod Tiffanyja! Da Audrey živi danas – zvala bi se Judita Franković Brdar
Na glamuroznoj zabavi časopisa HELLO! u zagrebačkoj Laubi, gdje je pred gotovo 2000 uzvanika nastupila Seve – neupitna kraljica regionalne scene – modni reflektori pali su i na besprijekornu Juditu Franković Brdar. Glumica poznata po svojoj profinjenoj estetici i istančanom osjećaju za stil, još jednom je dokazala zašto je s razlogom često na listama najbolje odjevenih.
Judita je za ovu priliku odabrala bezvremenski elegantnu siluetu: crnu strapless haljinu dužine do gležnja, minimalističku, a opet dramatičnu u svojoj jednostavnosti. Haljina, bez naramenica i bez ukrasa, savršeno je obujmila njezinu figuru, stvarajući siluetu dostojnu filmskih diva zlatnog doba Hollywooda.
No, ono što je na prvi pogled djelovalo kao klasičan “old Hollywood glam” moment, u drugom je sloju ponudilo modnu igru i neočekivani zaokret: efektne crvene hulahupke, koje su – u skladu s dress codeom večeri “elegantno s crvenim detaljima” – postale glavni vizualni statement outfita. Taj odvažan izbor podsjetio je na sposobnost modne ikone da reinterpretira klasiku s dozom suvremenosti i humora, baš kao što je to Audrey Hepburn učinila u Doručku kod Tiffanyja.
Judita je ovaj retro-glam izgled zaokružila s crnim lakiranim platformama s visokom petom, koje su dodatno izdužile njezinu siluetu i unijele dašak teatralnosti. Crvene hulahupke koje izviruju ispod haljine kreiraju gotovo kazališni kontrapunkt, podsjećajući na kabaretski šarm, ali s dozom visoke mode.
Njezin beauty look bio je jednako promišljen: klasično podignuta kosa u stilu Audrey Hepburn, oblikovana u sofisticiranu punđu, s decentnim volumenom i jasnim retro prizvukom. Make-up je pratio taj vintage ton – porculanski ten, naglašene oči i dramatični crveni ruž koji je dodatno isticao koloristički akcent čarapica.
U cijelosti gledano, Judita Franković Brdar nije samo zadovoljila dress code – ona ga je podigla na novu razinu. Uspoređujući je s Audrey Hepburn, vidimo jasne stilske paralele: eleganciju, nenametljivu sofisticiranost i moć detalja. No, Judita ide i korak dalje – unosi crvenu boju ondje gdje je ne očekujemo, mijenja dinamiku klasike i dokazuje da je elegancija danas mnogo više od male crne haljine. To je stav, odvažnost i vještina da klasičnu ikoničnost interpretiraš na vlastiti način.
U noći kada su se slavile zvijezde, glazba i glamur – Judita Franković Brdar bila je jedna od najsvjetlijih.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Božićna HELLO! večera, održana u zagrebačkom restoranu Mime’s, i ove je godine okupila niz inspirativnih žena čiji stil i prisutnost stvaraju posebnu adventsku atmosferu. Među njima se istaknula i Nikolina Miletić Minovska, koja je svojim profinjenim modnim izričajem unijela dodatnu dozu glamura u jednu od najljepših predblagdanskih večeri u gradu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.