Kad modni dodatak postane glavni lik: Marko Grubnić i Chanel ogrlica/torbica koja osvaja modne piste i Instagram

U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.

25 srpnja 2025

chanel
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ovaj unikatni komad, koji se na prvi pogled čini poput ekstravagantne ogrlice, zapravo je mini torbica s ugrađenim zrcalom – savršen spoj funkcionalnosti i visoke mode. Zlatno-crni lanac spušta se do prepoznatljivog dvostrukog C loga, koji poput medaljona sjaji na prsima. Grubnić ga nosi kao ultimativni modni alat samopouzdanja – jer što vam više treba osim zrcala, osmijeha i Chanel potpisa?

chanel

Dizajnerski precizno izrađena od metala i janjeće kože, ova ogrlica/torbica postala je pravi kolekcionarski predmet među ljubiteljicama (i ljubiteljima) mode diljem svijeta. Nema u njoj mjesta za ključeve, mobitel ili kartice – ali itekako ima mjesta za stav, stil i osobnost. Unutrašnje zrcalo diskretno otkriva ono što Chanel oduvijek poručuje: moda je ogledalo tebe same.

chanel

Marko je ovaj avangardni dodatak spojio s otvorenim sakoom, preplanulom puti i prepoznatljivim osmijehom – kombinacijom koja ne treba ništa više osim samopouzdanja da bi bila potpuna. Ovdje se ne radi o pokazivanju moći brenda, već o razumijevanju njegove filozofije – a Grubnić tu lekciju zna napamet.

chanel

U vremenu kad torbice dolaze u sve većim dimenzijama, Chanel vraća esenciju – ono što je dovoljno da se pogledaš, podsjetiš tko si i nastaviš blistati. A Marko? On je to učinio već s prvim pogledom u ogledalo – baš ono koje nosi na vlastitoj ogrlici.

Modni dodaci više nisu detalji – oni su manifesti. A Chanelova ogrlica/torbica u Grubnićevoj režiji postaje manifest stila, samopouzdanja i luksuza koji nije samo vanjski. Fashionistice, zapisujte: manje je više, ali Chanel je – sve.

chanel


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025