Nešto je divlje u zraku: Svi domaći celebrityji oduševljeni su s povratkom ovog trenda

Bilo da ga nose u mob wife stilu ili uz Y2K vibre, domaći celebrityji već obožavaju trend koji će tek zavladati gradskim asfaltom.

27 ožujka 2024

hrvatski influenceri animal print
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Animal print, odnosno životinjski uzorak, najavljen je kao veliki hit za proljeće 2024. godine, a brojni hrvatski celebrityji očito su dobili memo. Bilo da ga nose u “mob wife” stilu ili uz Y2K vibre, domaći celebrityji već obožavaju trend koji će tek zavladati gradskim asfaltom, što se jasno moglo vidjeti na jednom velikom eventu održanom u Zagrebu na koji su brojna poznata lica stigla u outfitima na kojima su prevladavali divlji uzorci.

Poznati Hrvati i Hrvatice cijelu su se večer zabavljali odjeveni u komade s leopardskim, zmijskim i zebrastim uzorcima, a dežurni fotografi zabilježili su najbolje odjevne kombinacije koje je bilo teško ne uočiti.

Evo koje je sve poznate osobe oduševio veliki modni hit za proljeće 2024.

Sad je i službeno: It-cure i dečki nose animal print

Nakon što je u svijetu mode zahvaljujući Tik Toku doslovce eksplodirao trend pod nazivom “mob wife” bogato inspiriran outfitima iz serije “Sopranosi“, poznate influencerice sa Sofijom Richie na čelu, predstavile su hlače s leopardskim uzorkom kao vrući trend za nadolazeće toplije dane.

PROČITAJTE: Htjeli ili ne, ove “ružne cipele” vrući su trend za proljeće, a Adriana Ćaleta Car odlično ih nosi

Na valovima mode iz dvijetisućitih, na modnu scenu doplovili su i ostali uzorci koje modni znalci od milja nazivaju animal print, a to su luksuzni uzorak krokodilske kože, odvažna zebra i zavodljiva zmija.

Evo koje su uzorke za svoj party outfit ovog tjedna odabrala poznata domaća lica!

Lucija Lugomer

hrvatski influenceri animal print

TOMA, Antonija Šola i Alen Bičević

hrvatski influenceri animal print

Edina Pršić Babić

hrvatski influenceri animal print

Ivan Milić

hrvatski influenceri animal print

Dora Martinović

 

Marko Cuccurin

hrvatski influenceri animal print

Renata Sopek

hrvatski influenceri animal print


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025