Hana Huljić napokon se pojavila u javnosti: Nakon majčinstva i života uz Petra Grašu zablistala u savršenoj bijeloj kombinaciji
Hana Huljić, glazbenica i supruga jednog od najpopularnijih domaćih izvođača, Petra Graše, koji je čak pet puta rasprodao dvoranu Lisinski, nakon dulje medijske pauze ponovno se pojavila u javnosti – i odmah privukla pažnju. Majka dvoje djece pokazala je kako elegantno i nenametljivo može izgledati žena koja spaja obiteljski život, glazbenu karijeru i javnu scenu.
Za ovu prigodu Hana je odabrala besprijekornu bijelu kombinaciju koja je odisala svježinom, lakoćom i profinjenošću. Gornji dio outfita činio je strukirani top s korzet krojem i naglašenim ramenima, koji je laskao silueti i stvarao dojam bezvremenske elegancije. Profinjeni kroj podsjetio je na couture estetiku, a kratki puf rukavi dodali su romantičan i ženstven ton cijelom izgledu.
Hlače širokog kroja u istoj nijansi bijele boje savršeno su zaokružile styling, dajući mu fluidnost i dozu diskretne luksuznosti. Kombinacija je dodatno upotpunjena minimalističkom bijelom torbicom i nenametljivim nude salonkama koje su cjelokupni dojam podigle na još višu razinu. Hana je kosu podigla u ležeran, ali elegantan rep, dok je make-up bio diskretan i svjež – u skladu s njezinim prepoznatljivim prirodnim stilom.
U ovom izdanju Hana Huljić jasno je pokazala da se u majčinstvu ne gubi stil, nego dobiva nova dimenzija ženstvenosti i zrelosti. Njezina bijela kombinacija nije samo modni odabir, nego i simbol čistoće, novog početka i mirnog samopouzdanja žene koja uspješno balansira obiteljski i javni život. Hana se pojavila na proslavi pet godina poznatog domaćeg brenda Zorina Mast, ali je svojom pojavom i lookom ukrala svu pažnju.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.