Prorez koji oduzima dah: Haljina Ane Begić Tahiri za premijeru ‘Pustolov pred vratima’ najizazovnija je do sada
Predstava "Pustolov pred vratima" je krcata poznatih licima s hrvatske kazališne scene, a Ana Begić Tahiri premijeru je "proslavila" u haljini koja ostavlja bez daha.
Predstava “Pustolov pred vratima” krenula je s izvedbama u zagrebačkom HNK, a oni koji nisu uspjeli uloviti ulaznice za prvu predstavu, moći će uživati u nekoj od četiri izvedbe u siječnju. Tragikomedija u devet slika jedan je je najpoznatijih dramskih tekstova hrvatskoga pisca Milana Begovića, a u HNK možemo je pogledati u režiji Helene Petković, u izvedbi odlične glumačke postave u kojoj se nalazi i Ana Begić Tahiri, koja glumi gospođu Rubriciusu. Poznata glumica na svojim je društvenim mrežama objavila fotografije s premijere u glamurozom izdanju, a malo bi bilo za reći da je haljina Ane Begić Tahiri zaslužna za jedno od najizazovnijih glumičinih izdanja do sada.
Haljina Ane Begić Tahiri okretala glave na premijeri
“Let’s go back to black”, napisala je Ana Begić Tahiri uz fotografiju iz kazališta na kojoj pozira s bijelim balonom s natpisom “I Love You”. Slavna pjesma Amy Winehouse tekstom i raspoloženjem prati njezin outfit, smatra popularna domaća glumica, koja u posljednje vrijeme izgleda bolje no ikad.
Za premijeru predstave u HNK Ana je odabrala zavodljivu koktel haljinu s tri/četvrt rukavima, retro srcolikog izreza te s visokim rasporkom na lijevoj nozi. Haljina Ane Begić Tahiri izgledala je još atraktivnije uz fine tanke najlonke, koje su ponovno u modi te zanimljive sandale na vezanje, s vrtoglavo visokim potpeticama.
O čemu se radi u predstavi?
U predstavi “Pustolov pred vratima” uz Anu Begić Tahiri glume i Jadranka Đokić, Daria Lorenci Flatz, Silvio Vovk, Goran Grgić, Ivana Boban, Siniša Popović,Tesa Litvan, Marin Stević, Filip Vidović, Dušan Bućan i Ivan Colarić.
Radnja:
Mlada djevojka, teško bolesna, u potrazi za idealnom ljubavlju sklapa ugovor sa Smrću koja njome manipulira do samoga kraja. Izrazito modernistički, ovaj se tekst poigrava s realitetom, zbiljom, iluzijom i kazalištem u kazalištu. Radnja počinje na balkonu vile s pogledom na park, na kojemu sjedi bolesna Djevojka koja ne želi ući u sobu jer nekoga čeka… Na vratima se pojavljuje Neznanac nudeći joj ostvarenje posljednje želje. Djevojka odabire ljubav. Započinje niz fantazmagoričnih događaja u kojima se isprepleću bunilo i java; događaja u kojima pratimo naoko jednostavnu priču o jednome braku u kojem dolazi do pukotina i promjene odnosa. No, sve je to, zapravo privid, jer se stalno miješa realitet sa snoviđenjima ili pak realitet postaje snoviđenje u režiji Neznaca koji suvereno vodi Djevojku kroz fikcijsko iskustvo, kroz sažetak mogućeg života, kojeg ironično, naziva kino. Tako strukturirana krhka ljubavna priča o mladoj preljubnici koju čežnja za idealnim ljubavnikom vodi u promiskuitet, postaje parabola o ljudskoj razapetosti između ideala i ništavila, otvarajući i psihoanalitička pitanja o uzajamnosti djelovanja Erosa i Tanatosa. Ovim se djelom Begović smjelo upustio u pirandellovsko poigravanje sa stvarnošću, stvorivši provokativan i maštovit tekst koji nikoga ne ostavlja
ravnodušnim, a kojeg na scenu HNK donosi redateljica Helena Petković.
Neke žene jednostavno znaju kako se nosi - more. Tatjana Dragović to ponovno potvrđuje savršenim ljetnim izdanjem koje nas je zalijepilo za ekran i natjeralo da u kofer spakiramo svilene marame i prozračne komade. Fotografija snimljena uz dramatičnu, kamenu obalu — s brodicom koja lagano drijema na mirnom moru i zlatnim satom predvečerja — pruža gotovo filmski kadar u kojemu Tatjana izgleda poput suvremene heroine iz talijanskog art filma.
U svijetu u kojem se moda često doživljava kao osobna izjava, rijetki su parovi koji uspijevaju uskladiti stil tako da izgleda spontano, nenametljivo i apsolutno besprijekorno. Tatjana Dragović i Vlaho Arbulić jedan su od tih parova — šetaju ulicama Zagreba kao da im je svaki korak krojen za naslovnice, a njihov zajednički stil govori tiho, ali s uvjerenjem: ovo je elegancija za novo doba.
Kad poznata voditeljica Tatjana Jurić pozira uz bazen, teško je odlučiti što prvo privlači pažnju – sunčani dan u raskošnom resortu, elegantno vezana marama na glavi ili besprijekorno odabran kupaći kostim koji spaja sve ono što želimo nositi ovog ljeta.
Na crvenom tepihu humanitarne večeri Crvenog križa u subotu, 26-godišnja Camille Gottlieb, najmlađa unuka legendarne Grace Kelly, očarala je javnost i modne sladokusce spektakularnim hommageom svojoj baki. Camille je oživjela jedan od najprepoznatljivijih filmskih lookova slavne princeze, noseći predivnu crno-bijelu haljinu inspiriranu Kellynim kostimom iz klasika Alfreda Hitchcocka Rear Window iz 1954. godine.
Kad pomislite na idealan spoj obiteljske kemije, modnog senzibiliteta i iskrene ljetne radosti — na pamet vam zasigurno padnu oni. Najpoznatiji brat i sestra u Hrvatskoj ponovno su dokazali da stil teče njihovim venama. Ovoga ljeta zablistali su u ležernom, ali savršeno koordiniranom izdanju koje spaja udobnost, retro vibru i eleganciju bez truda.
Neke žene jednostavno znaju kako se nosi - more. Tatjana Dragović to ponovno potvrđuje savršenim ljetnim izdanjem koje nas je zalijepilo za ekran i natjeralo da u kofer spakiramo svilene marame i prozračne komade. Fotografija snimljena uz dramatičnu, kamenu obalu — s brodicom koja lagano drijema na mirnom moru i zlatnim satom predvečerja — pruža gotovo filmski kadar u kojemu Tatjana izgleda poput suvremene heroine iz talijanskog art filma.
Teniska legenda Venus Williams potvrdila zaruke s talijanskim glumcem Andreom Pretijem: 'Ohrabrio me da nastavim igrati, nikad me nije vidio na terenu.'
Postoje trenuci koji nadilaze stvarnost, zvuk koji ostaje u grudima još danima nakon zadnjeg beata, i svjetla koja ostave trag na nebu – ali i u sjećanju. ULTRA Europe 2025 nije bio samo festival. Bio je iskustvo. Emocija. Puls cijelog ljeta, sabijen u sedam dana glazbene ekstaze na Jadranu.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.