Danijela Martinović pokazala savršeni jesenski look – elegantno, profinjeno i s dozom osobnog šarma
Jesenska elegancija može imati mnogo lica, ali ono koje ovih dana nosi Danijela Martinović posebno je upečatljivo. Pjevačica je još jednom dokazala da profinjen stil ne mora biti pretjeran – dovoljno je nekoliko pažljivo biranih komada i doza osobnosti koja cijeli look pretvara u modnu priču.
Duga, čokoladno smeđa haljina bez rukava, jednostavne linije, naglašava siluetu i stvara savršenu ravnotežu između minimalizma i ženstvenosti. Na ramenu ležerno prebačen karirani sako u toplim tonovima bež, crvene i smeđe donosi onaj pravi jesenski kontrast, dok pažljivo odabrani detalj – zlatni broš u obliku mačke – unosi dozu razigranosti i individualnosti.
Ono što posebno oduševljava jest lakoća s kojom Danijela spaja klasične krojeve s modernim naglascima. Visoki ovratnik haljine, predimenzionirani sako i široki kožnati remen stvaraju sklad između sofisticiranosti i udobnosti, što je u modnom smislu ključ svake hladnije sezone.
Look je zaokružen jednostavnim zlatnim naušnicama i kratkom, teksturiranom frizurom koja naglašava njezinu profinjenu, ali samosvjesnu estetiku. Rezultat je besprijekoran – kombinacija koja odiše lakoćom, ali je promišljena do najsitnijeg detalja.
Danijela Martinović ovim outfitom potvrđuje da prava elegancija nikada ne izlazi iz mode – ona se samo mijenja s vremenom, ali uvijek ostaje odraz stava, ukusa i samopouzdanja.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.