Crvena koža, bijela košulja, nepogrešiv stil: Mate Rončević briljira na eventu godine

Outfit Mate Rončevića odiše hrabrošću i jedinstvenim stilom, što ga čini pravim modnim vizionarom na velikoj proslavi HELLO! magazina u Laubi. Njegov outfit potpisuje domaći dizajn KLISAB, iza kojeg stoje talentirani dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, poznati po inovativnim i odvažnim kreacijama.

21 svibnja 2025

klisab
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mate nosi upečatljivu kombinaciju koja savršeno balansira između elegancije i ekscentričnosti. Gornji dio outfita čini klasična bijela košulja, ležerno otkopčana na prsima, što unosi dozu nonšalantnosti i opuštene sofisticiranosti. Košulja je uparena s visokim crvenim kožnatim hlačama visokog sjaja, koje su pravi statement komad – hrabar, dramatičan i nepogrešivo privlačan za oko. Hlače su krojene u modernom, blago opuštenom kroju s detaljima poput prošivenih šavova i kopči sa strane, što dodatno naglašava njihovu avangardnu estetiku. Crvena boja kože simbolizira samopouzdanje i energiju, savršeno odražavajući osobnost jednog od najistaknutijih lifestyle i modnih PR agenata u Hrvatskoj.

Na glavi nosi bijelu mornarsku kapu, koja unosi razigrani, pomalo retro element u cijelu priču, dok crne cipele zaokružuju look s dozom prizemljene elegancije. U ruci drži malu crnu torbicu, što dodatno naglašava njegovu praktičnost i smisao za detalje. Oko vrata mu je tanak lančić s križićem, suptilan detalj koji upotpunjuje outfit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mate Roncevic (@materoncevic)

Ovaj look Mate Rončevića savršeno odražava njegov hrabar i inovativan pristup modi – on je muškarac koji se ne boji eksperimentirati, koji pomiče granice i svojim stilom inspirira druge, a KLISAB dizajn dodatno naglašava domaću kreativnost i snagu hrvatske modne scene. Na ovom glamuroznom događaju, uz nastup regionalne zvijezde Severine i gotovo 2000 uzvanika, Mate je svojim outfitom zasigurno ostavio snažan dojam.

hello magazin poznate osobe

Zahvaljujemo našim dragim partnerima Atelier RebulAgesyncaCatriceDouglasDr. Vivian EsteticJana NailsKing CrossL’AdriaMONAOpelPoliklinika Veir, PPD, Remax Centar nekretninaTelemach i Xiaomi što su nam pomogli da napravimo party iz snova.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025