
Daniela Martinović zablistala u crvenoj eleganciji
Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025
Outfit Mate Rončevića odiše hrabrošću i jedinstvenim stilom, što ga čini pravim modnim vizionarom na velikoj proslavi HELLO! magazina u Laubi. Njegov outfit potpisuje domaći dizajn KLISAB, iza kojeg stoje talentirani dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, poznati po inovativnim i odvažnim kreacijama.
21 svibnja 2025

Mate nosi upečatljivu kombinaciju koja savršeno balansira između elegancije i ekscentričnosti. Gornji dio outfita čini klasična bijela košulja, ležerno otkopčana na prsima, što unosi dozu nonšalantnosti i opuštene sofisticiranosti. Košulja je uparena s visokim crvenim kožnatim hlačama visokog sjaja, koje su pravi statement komad – hrabar, dramatičan i nepogrešivo privlačan za oko. Hlače su krojene u modernom, blago opuštenom kroju s detaljima poput prošivenih šavova i kopči sa strane, što dodatno naglašava njihovu avangardnu estetiku. Crvena boja kože simbolizira samopouzdanje i energiju, savršeno odražavajući osobnost jednog od najistaknutijih lifestyle i modnih PR agenata u Hrvatskoj.
View this post on Instagram
Na glavi nosi bijelu mornarsku kapu, koja unosi razigrani, pomalo retro element u cijelu priču, dok crne cipele zaokružuju look s dozom prizemljene elegancije. U ruci drži malu crnu torbicu, što dodatno naglašava njegovu praktičnost i smisao za detalje. Oko vrata mu je tanak lančić s križićem, suptilan detalj koji upotpunjuje outfit.
View this post on Instagram
Ovaj look Mate Rončevića savršeno odražava njegov hrabar i inovativan pristup modi – on je muškarac koji se ne boji eksperimentirati, koji pomiče granice i svojim stilom inspirira druge, a KLISAB dizajn dodatno naglašava domaću kreativnost i snagu hrvatske modne scene. Na ovom glamuroznom događaju, uz nastup regionalne zvijezde Severine i gotovo 2000 uzvanika, Mate je svojim outfitom zasigurno ostavio snažan dojam.

Zahvaljujemo našim dragim partnerima Atelier Rebul, Agesynca, Catrice, Douglas, Dr. Vivian Estetic, Jana Nails, King Cross, L’Adria, MONA, Opel, Poliklinika Veir, PPD, Remax Centar nekretnina, Telemach i Xiaomi što su nam pomogli da napravimo party iz snova.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025