Jedan od najnagrađivanijih hrvatskih pijanista i skladatelja, ekskluzivni Yamaha Piano artist, Zvjezdan Ružić, ovog ljeta se vraća na mjesto svojih glazbenih početaka – veliku Ljetnu pozornicu u Opatiji – gdje će 14. kolovoza predstaviti svoj novi autorski album orkestralne filmske glazbe A Storm in a Teacup. Album donosi čak 33 skladbe, snimane na šest različitih lokacija – od triju katedrala i dviju glazbenih škola, do prestižnog Yamaha studija u Beču – i predstavlja Ružićev najhrabriji umjetnički iskorak dosad. Sniman isključivo u stvarnim prostorima, bez digitalne obrade i intervencija, album spaja elemente filmske i klasične glazbe, stvarajući osebujan i iskren zvučni pejzaž.
“A Storm in a Teacup” je album koji je, kako sam Zvjezdan kaže, nastao iz potrebe da se u potpunosti ogoli u svom stvaralaštvu. Snažno inspiriran životnim iskustvima i novim pogledima koje je stekao tijekom života u Londonu, ovaj projekt predstavlja njegov najosobniji umjetnički iskorak. Album je miksan u legendarnom londonskom Westpoint Studios, u kojem su stvarali Adele i Kanye West, dok mastering potpisuje Robert Vosgien iz Capitol Studiosa u Los Angelesu – inženjer zaslužan za završni zvuk albuma Queena i Davida Bowieja. Rezultat je snažno osoban i produkcijski besprijekoran zvučni zapis.
Zvjezdanovo stvaralaštvo usmjereno je na bogate cinematic glazbene teksture i emotivne zvučne pejzaže koji u slušatelju bude intuitivne filmske slike. Njegova glazba kreće se od nježne, krhke baladne intime do monumentalnih, gotovo kinematografskih eksplozija zvuka – dok pred publikom gradi soundtrack za još neispričani film – film svoga života.
Na pozornici će, uz Zvjezdanov klavir, biti i bogat arsenal orkestralnih instrumenata: orgulje, velike orkestralne udaraljke, mellotron, marimba, vibrafon, timpani, gong, tubular bells, harmonika i razni drugi perkusijski elementi – u rukama vrsnih akademskih glazbenika, članova Zvjezdanovog pratećeg ansambla.
Tijekom bogate karijere Ružić je surađivao s umjetnicima poput 2Cellos, Harlem Gospel Choir, Josipe Lisac, Massima Savića, Vlatka Stefanovskog, Luke Paljetka, Matije Dedića, Jazz orkestra HRT-a, Neli Andreeve i brojnih drugih.
Zvjezdan je do sada nastupio u nekima od najuglednijih koncertnih prostora diljem svijeta – od legendarne Budokan Arene u Japanu, preko UCLA Schoenberg Halla u Los Angelesu i čuvene Cadillac Shanghai Concert Hall, do brojnih velikih dvorana u Kini, Australiji i Europi.
Za one koji ne žele propustiti priliku biti dio ove glazbene večeri pod zvijezdama koja ujedinjuje čistu, nefiltriranu emociju, vrhunsku produkciju i jedno autentično umjetničko svjedočanstvo, ulaznice za ovaj glazbeni događaj u prodaji su putem Eventima.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.