Zoe je novo lice V-popa koje dolazi iz Azije, ali karijeru gradi iz Zagreba – upoznajte glazbenicu koju nećete zaboraviti
U svijetu u kojem nova glazbena lica svakodnevno isplivavaju iz svih kutaka svijeta, rijetki su oni koji već prvim korakom pokažu autentičnost, hrabrost i umjetničku viziju koja ne stane u kalupe. Jedna od njih je Zoe – mlada V-pop umjetnica, plesačica i koreografkinja koja je upravo u Zagrebu odlučila otvoriti novo poglavlje svoje karijere i predstaviti debitantski singl “Hit My Head”.
I dok bi mnogi rekli da je put od vijetnamske plesne scene do zagrebačkog glazbenog lansiranja sve samo ne uobičajen, Zoe je upravo u toj neočekivanosti pronašla svoju nišu. S pjesmom koja na prvu osvaja zaraznim dance-pop ritmom, ali ispod površine nosi duboku poruku o iscjeljenju, hrabrosti i samootkrivanju, Zoe se predstavlja kao glas nove generacije – one koja emocije ne skriva, već ih pretvara u pokret, pjesmu i moćnu poruku.
“Hit My Head” možda zvuči kao još jedan feel-good hit za ljetne playliste, no iza svakog tona krije se pomno ispričana priča o životnim prekretnicama i potrebi za resetiranjem. “U ljubavi, kao i u životu, svaki je izbor rizik,” poručuje Zoe, “ali upravo nas ti trenuci čine jačima.” Ova rečenica nije samo stih – to je osobna mantra koju Zoe prenosi na svoje slušatelje, zajedno s glazbenim pulsiranjem koje poziva na novi početak.
Videospot singla dodatno pojačava tu poruku – kroz vibrantnu estetiku i Zoein zaštitni znak, Hit My Head ples, gledatelj prolazi kroz svojevrsni ritual emotivnog oslobađanja, gdje se tuga, konfuzija i strah pretaču u snagu, smijeh i slobodu.
Zoein umjetnički put započeo je u baletnoj dvorani s dvanaest godina. Od klasike do suvremenog plesa, njezino tijelo postalo je instrument izražavanja puno prije nego što je otkrila snagu vlastitog glasa. Umjetničko obrazovanje nastavila je u Njemačkoj, gdje je dvije godine usavršavala plesne tehnike pod vodstvom najpoznatijih svjetskih koreografa.
Kao članica prestižne Arabesque Dance Company, ali i kao samostalna koreografkinja, Zoe je izgradila karijeru nastupajući na svjetskim pozornicama, osvajajući međunarodne nagrade i potpisujući koreografije koje su obilježile azijsku pop scenu. Taj bogati scenski background vidljiv je u svakom njezinom kadru, svakom pokretu i koreografiji – Zoe ne pjeva samo glasom, već cijelim tijelom.
U svijetu koji očekuje da V-pop zvijezda gradi karijeru izvanrednim tempom kroz golemo azijsko tržište, Zoe i njezin tim donijeli su neobičnu, ali strateški zanimljivu odluku – početi u Europi, i to u Hrvatskoj. Zagreb je odabran kao prva točka lansiranja s razlogom – zbog kulture otvorene prema glazbenim eksperimentima, rastuće publike za azijske žanrove i prepoznate vrijednosti “manjih” tržišta koja žele nova iskustva.
“Dolazimo s tržišta koje broji milijarde, ali konkurencija je tamo nevjerojatno jaka. Europa je novo poglavlje – ne samo za Zoe, nego za cijeli azijski glazbeni val koji polako, ali sigurno dobiva svoje mjesto i ovdje,” poručuje njezin tim.
Iako je “Hit My Head” tek prvi službeni singl, Zoe već najavljuje sljedeće glazbene korake. Novi singl, koji je najavila kao potpuno drugačiji, već je u pripremi, a cijeli album, koji spaja različite žanrove, glazbene eksperimente i osobne priče, trebao bi biti objavljen do kraja godine.
“Ne želim se zatvoriti u jedan žanr. Glazba mora disati, rasti, evoluirati – baš kao i mi,” kaže Zoe. I upravo ta iskrenost, spremnost na promjene i kreativna hrabrost čine ju izuzetno zanimljivom pojavom na sceni.
Tko je Zoe?
Zoe je više od nove pop zvijezde – ona je simbol generacije koja ne pristaje na kompromise. Umjetnica koja spaja kulturološke razlike, briše granice između Istoka i Zapada, pokreta i zvuka, emocije i estetike. Svoju ranjivost nosi s ponosom, svoju snagu izražava kroz pokret, a svoju budućnost vidi kao prostor u kojem glazba ne poznaje pravila, već samo istinu.
Ako još niste poslušali “Hit My Head”, sada je pravi trenutak. Jer Zoe ne dolazi samo da zabavi – ona dolazi da ostane.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.