HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nova pjesma donosi zarazan spoj R&B-a i popa, produciran pod vještim uhom Skenny Beatza, a začinjen kreativnom kemijom s Markom Lasićem Neredom i Gidrom iz grupe Connect. Radi se o suradnji koja diše punim plućima – opušteno, iskreno i s mnogo strasti prema zvuku.

“Ljubav, kad je prava, jednostavno je lagana” poručuje Žanamari. “Nema laži, nema manipulacije – sve je easy kao ljetna noć.” I upravo taj osjećaj dominira svakim taktom ove pjesme – ona te ne traži, ona te pronalazi.

No „Lagala“ nije samo pjesma – to je i lifestyle. Spot sniman na prestižnoj jahti Azimut 78, usidrenoj u splitskoj marini, nosi atmosferu koja miriše na luksuz, slobodu i vibru neporecive samouvjerenosti. Režija u rukama Domy Media i Neredovim okom donosi kadrove u kojima se more, sunce i glazba sjedinjuju u moćnu vizualnu priču, gotovo filmsku.

“Htjeli smo da sve bude u pokretu, na vodi, kao da pjesma sama diše tim prostorom,” kaže Žanamari. “I to smo i dobili – pravi mini getaway u video formatu.”

Nova glazbena faza, koju Žanamari najavljuje u suradnji s nezavisnim labelom LOUD DIGITAL, vraća je njezinim korijenima – vokalno moćnoj, emotivnoj, senzualnoj i plesnoj glazbi. To nije samo povratak, već nadogradnja – zrelija, sigurnija i s više autentičnosti nego prije.

“Ova pjesma je moj reset” priznaje Žanamari. “Vraćam se zvuku koji me prvi put zaljubio u glazbu. A s ovakvom ekipom, sve ide s guštom!”

„Lagala“ nije samo još jedan singl – to je manifest ljetne bezbrižnosti, glazbene strasti i nove ere za Žanamari. Ako tražiš soundtrack svog ljeta, pronašla si ga. Ako tražiš inspiraciju da ponovno otkriješ sebe – pronašla si i to. Jer ova pjesma ne laže. Samo zrači.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025