U srži svakog festivalskog iskustva leži potraga za novim doživljajima i trenucima koji nadilaze granice stvarnosti. U tom duhu, festival ULTRA Europe širi horizonte i otkriva prva imena vizionara glazbene budućnosti koji će obilježiti njegovo jedanaesto izdanje. Od 11. do 13.srpnja, splitski Park Mladeži ponovno će biti mjesto gdje se glazba, tehnologija i strast stapaju u trenutke koji nadilaze granice žanrova i kontinenata. Na splitsku pozornicu stižu glazbeni titani – Armin Van Buuren, Martin Garrix, Tiësto, Hardwell, Alesso,Carl Cox i Solomun, a definiciju suvremenog zvuka donijet će Amelie Lens, Artbat, John Summit te ekskluzivni B2B koncept Adama Beyera i Mau Pa. S novim imenima, odvažnijom produkcijom i istom strašću koja je ULTRU učinila globalnim fenomenom unutar ULTRA Worldwide obitelji, festival ulazi u novu eru.
Martin Garrix dolazi u Split kao broj jedan na ljestvici DJ Maga za 2024. godinu i time potvrđuje svoj status jednog od najutjecajnijih umjetnika u povijesti svjetske EDM scene.Ova prestižna titula samo je još jedan dokaz onoga što je publika već znala – Garrix nije samo izvođač, on je pokretač generacija, glazbeni inovator i tvorac nezaboravnih trenutaka na plesnim podijima diljem svijeta. Svojim najnovijim singlom “Told You So”, u suradnji s Jex, ponovno je dokazao svoju neumornu potragu za novim zvučnim granicama i načinima glazbenog izražavanja.
Jedan od najvažnijih i najutjecajnijih DJ-a svih vremena, Armin van Buuren, vraća se na festival na kojemu je od samih početaka oblikovao tok EDM ostavštine. Protekle je godine oduševio publiku inovativnim projektom “Pillars of Creation“ te singlom “Euphoria” koji je još jedan dokaz njegove kreativne snage, ali i zajedništva na sceni elektroničke glazbe. S obzirom na njegovu snažnu vezu s ULTROM, preostaje vidjeti kakvo glazbeno čudo Armin van Buuren pripremio za svoju publiku u Splitu.
Nizozemski DJ i producent Hardwell na jedanaesto izdanje ne dolazi samo s novim zvukom i energijom koja je osvojila tisuće obožavatelja diljem svijeta, nego i misijom da podigne ljestvicu festivala koji je bio odskočna daska za njegove najveće trenutke i platforma za izgradnju neraskidive veze s publikom. S najnovijim singlom “Cambodia” u suradnji s Vorwerkom, Hardwell je još jednom pokazao svoju neumornu sposobnost da inovira, spojivši emotivne elektroničke elemente s moćnim ritmovima koji su samo najava spektakla na glavnoj splitskoj pozornici.
Na ULTRINU glavnu pozornicu stiže i Alesso koji već godinama ne prestaje očaravati publiku diljem svijeta svojim jedinstvenim spojem progressive housea i electro zvuka. Nedavno je fanovima predstavio suradnju s Davidom Guettom na singlu “Never Going Home Tonight“, a strelovit rast ovog glazbenog uratka na streaming platformama dodatno je učvrstio Alessov status jednog od najprepoznatljivijih izvođača elektroničke glazbene scene.
Američki DJ i producent John Summit po prvi put stiže u Split i to u pratnji svog prepoznatljivog tech-house, house i melodic techno zvuka koji ga je lansirao među najistaknutija imena svjetske elektroničke scene. Njegov debi na festivalu označava epski trenutak jer publiku očekuju zarazni grooveovi, moćni dropovi i zarazni hitovi poput “Deep End” i “Where You Are“. Potvrđen je i nastup Tiësta, nizozemske legende spremne da svježinom s albuma “Drive” , na kojemu je vješto spojio house i trance elemente s modernim produkcijskim potpisom, pripremi pravi festivalski užitak.
RESISTANCE 2025 predstavlja ono najbolje – izvođače koji pišu nova glazbena pravila i publiku spremnu doživjeti svaki beat kao dio vlastite priče. Carl Cox, istinska ikona svjetske elektroničke scene i sinonim za techno kulturu, vraća se na pozornicu s novom energijom i besprijekornim glazbenim potpisom koji ga već desetljećima drži na vrhu. RESISTANCE će ugostiti i Solomuna, bosansko-njemačkog maestra globalne house scene koji je svojim emotivnim i hipnotičkim setovima izgradio kultni status. Njegova legendarna rezidencija na Ibizi redefinirala noćni život na otoku, a impresivna karijera obilježena nastupima na najvećim svjetskim festivalima svjedoči o sposobnosti da stvori duboku povezanost s publikom i spoji tisuće ljudi u jedan zajednički ritam. Koncept programa RESISTANCE upotpunit će i nastup Amelie Lens, belgijske ikone svjetske techno scene, a publici potrvđuje set koji je precizno građen kroz hipnotičke glazbene narative koji nisu samo ritam, već istinski doživljaj. Uz nju, na ovu pozornicu stiže i ukrajinski duo Artbat, čiji zvuk spaja melodic techno i progressive house u moćan, emotivan i dinamičan spektakl. Njihova sposobnost da balansiraju euforične melodije s energičnim basovima stvorila je prepoznatljiv pečat koji će sigurno oduševiti sve ljubitelje ovakvog glazbenog izričaja.
Publika će svjedočiti ekskluzivnom B2B konceptu između dva generacijski različita, ali jednako utjecajna imena –Adam Beyer i Mau P. Ova suradnja donosi potpuno novu dimenziju na stage poznat po svojoj sirovoj energiji i avangardnom zvuku. Bit će to kreativni sudar dvaju svjetova – spoj precizne tehničke izvedbe i nepredvidive svježine i učiniti ovaj nastup jednim od najuzbudljivijih trenutaka ovogodišnjeg festivala.
Nakon spektakla u Splitu, ULTRA Europe nastavlja svoju glazbenu avanturu kroz Destination ULTRA koncept, koji donosi jedinstveno iskustvo zabave na ekskluzivnim lokacijama hrvatskog otočja. Prvi u nizu je RESISTANCE Brač koji je na rasporedu 14. srpnja, zatim slijedi ULTRA Beach 15. srpnja u Milni, a završava s RESISTANCE Vis programom 16. srpnja.
Trodnevne GA ulaznice trenutačno se mogu nabaviti u TIER 2 fazi po cijeni od 115€, a u ponudi su dostupne i trodnevne VIP ulaznice po cijeni od 289€ te jednodnevne VIP ulaznice po cijeni od 109€. Za svenajveće obožavatelje i ove su godine dostupne trodnevne FAN PIT ulaznice po cijeni od 169€ koje su u prošlogodišnjem izdanju rasprodane u rekordnom roku. Više informacija oko ulaznica može se pronaći na internetskoj stranici Entria.
Dugogodišnji partner festivala ULTRA Europe je i Hrvatska turistička zajednica koja vas poziva na još jedno glazbeno putovanje puno zabave, plesa i jedinstvenih uspomena. Tu je i Mastercard®, službeni sponzor festivala koji osigurava posebne pogodnosti za posjetitelje – od plaćanja na licu mjesta do ekskluzivnih festivalskih paketa ulaznica i smještaja koji uskoro stižu u prodaju. Istražite priceless.com i saznajte zašto plaćanje Mastercard karticama uvijek vrijedi više!
ULTRA EUROPE 2025
– 13. srpnja – ULTRA Europe, stadion Park Mladeži, Split
ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.
S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.
U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.
ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.
O TVRTKI MPG Live
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom jedanaestom izdanju održava u Splitu od 11. do 13. srpnja 2025. godine.
Grupa Magazin na Doru je došla s ciljem pobjede, no nakon osvojenog trećeg mjesta, Tonči Huljić je istaknuo da je za njega najvažniji kreativni proces, a ne pobjeda.
Renata Končić Minea priprema spektakularnu proslavu u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog! Koncertom “Minea & prijatelji – Mojih 30 godina”, koji će se održati 17. rujna 2025., točno na njezin rođendan, s publikom će uživo proslaviti ovaj poseban dan i obilježiti tri desetljeća uspješne glazbene karijere.
Prve polufinalne večeri najviše glasova publike dobio je Magazin, 6460. U drugoj polufinalnoj večeri najviše glasova osvojila je grupa Ogenj, čak 14112, ostavivši konkurenciju daleko iza sebe. Drugi po broju glasova bio je Marko Bošnjak s 6419 glasova. U finalu Dore, Ogenj je osvojio najviše glasova – 35061, čime je zauzeo prvo mjesto. Drugi je bio LELEK s 30723 glasa, a treće mjesto pripalo je grupi Magazin s 21946 glasova. Marko Bošnjak završio je na četvrtom mjestu s 21170 glasova.
Grupa Magazin na Doru je došla s ciljem pobjede, no nakon osvojenog trećeg mjesta, Tonči Huljić je istaknuo da je za njega najvažniji kreativni proces, a ne pobjeda.