Je li mladi pjevač Toni službeno predstavio najljepšu pjesmu i spot ove godine?
Nakon odličnog debitantskog singla „Samo da si tu“, TONI je predstavio pjesmu „Napokon sami“ za koju sad otkriva i službeni video nastao u uskoj suradnji s Robertom Severom.
Umjetnički spot prvijenac je renomiranog dizajnera koji, uz to što se pobrinuo za besprijekorne odjevne detalje, stoji iza same ideje i scenarija, ali i produkcije i režije. Mnogi kadrovi dolaze i s posvetom inspirativnim ikonama pop kulture, dok su interijeri i eksterijeri Budimpešte, Varaždina i Zagreba idealne kulise novog dnevničkog zapisa Tonijeve pjesme.
„…na hotelu balkona te večeri, razmišljao sam o tome kako smo zapeli i kako nemam točnu viziju priče i smjera pjesme. Onda sam se sjetio jednog od mojih najdražih monologa ‘Confidence’ iz filma ‘BROS’“, započeo je TONI priču o aktualnom singlu koji je nastao gotovo istovremeno kad i prva pjesma s kojom se javnosti predstavio nakon impresivnih nastupa u The Voice Hrvatska.
„Inicijalna ideja, prvih nekoliko stihova i mali segmenti pjesme nastali su gotovo istovremeno s mojim prvim singlom ‘Samo da si tu’“, prisjeća se i dodaje kako je jedva čekao vratiti se s puta, ostaviti sa strane svu prtljagu i raspakirati riječi i emocije. Preslagivao sam, mijenjao, izbacivao i vraćao dijelove – i tako je nastala. ‘Napokon sami’. Jednostavno sam znao da je to to, dogodio se onaj filmski ‘aha’ moment.“
Paralelno s nastajanjem pjesme, došla je i jasna smjernica za spot: mora biti iskren i direktan, bez puno prostora za stvaranje dodatnih interpretacija same pjesme, a do suradnje s Robertom Severom došlo je kroz jedan prijateljski razgovor. „’Imam jednu ozbiljnu pjesmu, htio bih ti ju pustiti da mi kažeš režirao spot i kako bi to izgledalo da si ti redatelj’, rekao sam mu“, ispričao je TONI dodavši kako mu je Robert taman tad otkrio kako gaji skrivene ambicije za takav projekt. „Gotovo na licu mjesta smo dobili ideju, osmislili koncept, i najvažnije – prepoznali taj isti veliki zajednički žar.“
„Od samog trenutka kada sam čuo pjesmu, znao sam da želim stvoriti epski video, pun širokih kadrova i raskošnih segmenata. Spot je lišen elemenata koji su definirani vremenom i prostorom, a umjesto toga priča bezvremensku priču“, istaknuo je Sever te dodatno opisao: „Cijeli video putovanje je kroz prostor i vrijeme, bez jasne indikacije o kojem se vremenu ili prostoru radi, referirajući se direktno na stihove pjesme. Toni je prikazan u dvije verzije sebe, u različitim situacijama, gdje se suočava sa svojim prošlim verzijama i pronalazi mir.“
„Nadamo se da će publika to prepoznati“, zaključuju obojica te nas u otkrivanje referenci iz filmova i glazbe 80ih i 90ih vode ovdje https://youtu.be/MLShV2U44Nc
Uz Roberta Severa(ideja, režija, produkcija, scenarij, montaža, kostimografija), ovu umjetničku slagalicu upotpunili su Marko Gregurić(snimatelj, direktor fotografije), STAV STUDIO (color correction, edit) i Slobodan Velicki(asistent).
Fuzija umjetnosti okosnica je ove priče dva kreativca, a zaokružena je i fotografijama s potpisom Roberta Severa. Cjelokupan projekt odiše bezvremenskom estetikom, ističući dublju simboliku odnosa prema sebi i unutarnjim borbama. Uz vizualnu posvetu ikonama pop kulture, TONI tako emotivnu pjesmu posvećuje razvijanju osjećaja koji bismo svi trebali što čvršće prigrliti – osjećaja samopouzdanja.
Kao i kod „Samo da si tu“, i „Napokon sami“ nosi dnevnički zapis mladog glazbenika i inspirirana je posebnom situacijom, koja se, ističe, u njegovom životu ponavljala vrlo, vrlo često. Uz Tonija Šimonovića glazbu supotpisuje Novak Ašković, a doprinos tekstu dala je Tamara Popović koju publika zna kao sve istaknutiju regionalnu glazbenu senzaciju iza imena tam.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.
Ako ljeto ima soundtrack, onda je Honolulu njegova glavna numera. Nova pjesma s hvaljenog EP-a “F4ZE” domaće glazbenice Miach već se etablirala kao favorit publike, a sada je dobila i vizualnu priču koja savršeno oslikava tu toplu, uzbuđujuću fazu početnog zaljubljivanja – onu kad je sve med, sunce i more.
Večeras se sve mijenja. Split prestaje biti grad pod Marjanom i postaje planeta. Vibracija. Zvuk. Boja. Dodir mora i bas-linije. Ultra Europe 2025 počinje, i to s više stila, glazbe i energije no ikad prije.
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Na Vis se ne ide – na Vis se bježi. Od ekrana koji su nam stalno u džepu, od gradskih temperatura koje nas tjeraju u hladovinu i od suvišnog buke koja rijetko kada nosi smisao. Ali krajem kolovoza, ovaj tihi jadranski otok postaje epicentar jedne posebne vrste čarolije – one na 35mm traci. I to ne bilo kakve trake, već one na kojoj dišu kadrovi Rajka Grlića, jednog od najsnažnijih autorskih glasova hrvatske kinematografije.
Nakon 25 godina pod zvijezdama Petrovaradina, EXIT festival kreće u – rekli bismo – svoju najuzbudljiviju avanturu dosad. Ako je vjerovati službenim informacijama, kultni festival mijenja krajolik i zvučni pejzaž – i to doslovno. Sljedeće ljeto, EXIT se seli pod monumentalne egipatske piramide! Da, dobro ste pročitali.
Tko bi rekao da će upravo Plavi orkestar, bend čiji su stihovi obilježili mladost generacije X, u 2025. godini postati soundtrack i za njihovu djecu – pa i unuke? A ipak, to se događa. I to ne tiho. Događa se na stadionima, u rasprodanim arenama i pod zvjezdanim nebom Pulske Arene, gdje će se 9. kolovoza održati jedan od najiščekivanijih koncerata ljeta.
Kad se srpanjske noći spuste nad Dunav, a svjetla Petrovaradina počnu plesati u ritmu najglasnijeg festivala jugoistočne Europe, EXIT postaje više od glazbenog događanja – on postaje manifest kulture, stila i generacijskog pulsa. Ove godine, na jubilarnom 25. izdanju festivala, jedno ime posebno odzvanja među regionalnim snagama – Hiljson Mandela.
Koliko puta ste pogledali u ogledalo i pomislili – "Trebam nešto novo"? Ne nužno rez, promjenu stila ili veliku transformaciju, nego onaj suptilni pomak koji govori „svježe sam, odmorno, zadovoljno“. Ako ste se prepoznali, možda je pravo vrijeme da razmislite o boji svoje kose. Jer boja – prava nijansa u pravom trenutku – nije samo estetski detalj, već vaša osobna čarolija. U rukama dobrog kolorista, ona je poput filtera koji briše umor, omekšava crte lica i vraća onu bezbrižnu svježinu koju povezujemo s ljetnim večerima, morskim solju u kosi i osmijehom bez razloga.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.
Ako netko zna kako spojiti stil, eleganciju i opuštenost na način koji ne vrišti, već šapće „znam što radim“, onda je to Ljupka Gojić Mikić. Njezin najnoviji ljetni outfit prava je modna razglednica s Jadrana – svjež, slojevit, nenametljivo glamurozan, i prije svega – udoban. A tko kaže da se udobno i cool ne mogu voljeti?
Ako ljeto ima soundtrack, onda je Honolulu njegova glavna numera. Nova pjesma s hvaljenog EP-a “F4ZE” domaće glazbenice Miach već se etablirala kao favorit publike, a sada je dobila i vizualnu priču koja savršeno oslikava tu toplu, uzbuđujuću fazu početnog zaljubljivanja – onu kad je sve med, sunce i more.