HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Umjetnički spot prvijenac je renomiranog dizajnera koji, uz to što se pobrinuo za besprijekorne odjevne detalje, stoji iza same ideje i scenarija, ali i produkcije i režije. Mnogi kadrovi dolaze i s posvetom inspirativnim ikonama pop kulture, dok su interijeri i eksterijeri Budimpešte, Varaždina i Zagreba idealne kulise novog dnevničkog zapisa Tonijeve pjesme.

„…na hotelu balkona te večeri, razmišljao sam o tome kako smo zapeli i kako nemam točnu viziju priče i smjera pjesme. Onda sam se sjetio jednog od mojih najdražih monologa ‘Confidence’ iz filma ‘BROS’“, započeo je TONI priču o aktualnom singlu koji je nastao gotovo istovremeno kad i prva pjesma s kojom se javnosti predstavio nakon impresivnih nastupa u The Voice Hrvatska.

toni

„Inicijalna ideja, prvih nekoliko stihova i mali segmenti pjesme nastali su gotovo istovremeno s mojim prvim singlom ‘Samo da si tu’“, prisjeća se i dodaje kako je jedva čekao vratiti se s puta, ostaviti sa strane svu prtljagu i raspakirati riječi i emocije. Preslagivao sam, mijenjao, izbacivao i vraćao dijelove – i tako je nastala. ‘Napokon sami’. Jednostavno sam znao da je to to, dogodio se onaj filmski ‘aha’ moment.“

Paralelno s nastajanjem pjesme, došla je i jasna smjernica za spot: mora biti iskren i direktan, bez puno prostora za stvaranje dodatnih interpretacija same pjesme, a do suradnje s Robertom Severom došlo je kroz jedan prijateljski razgovor. „’Imam jednu ozbiljnu pjesmu, htio bih ti ju pustiti da mi kažeš režirao spot i kako bi to izgledalo da si ti redatelj’, rekao sam mu“, ispričao je TONI dodavši kako mu je Robert taman tad otkrio kako gaji skrivene ambicije za takav projekt. „Gotovo na licu mjesta smo dobili ideju, osmislili koncept, i najvažnije – prepoznali taj isti veliki zajednički žar.“

toni

„Od samog trenutka kada sam čuo pjesmu, znao sam da želim stvoriti epski video, pun širokih kadrova i raskošnih segmenata. Spot je lišen elemenata koji su definirani vremenom i prostorom, a umjesto toga priča bezvremensku priču“, istaknuo je Sever te dodatno opisao: „Cijeli video putovanje je kroz prostor i vrijeme, bez jasne indikacije o kojem se vremenu ili prostoru radi, referirajući se direktno na stihove pjesme. Toni je prikazan u dvije verzije sebe, u različitim situacijama, gdje se suočava sa svojim prošlim verzijama i pronalazi mir.“

„Nadamo se da će publika to prepoznati“, zaključuju obojica te nas u otkrivanje referenci iz filmova i glazbe 80ih i 90ih vode ovdje https://youtu.be/MLShV2U44Nc

Uz Roberta Severa (ideja, režija, produkcija, scenarij, montaža, kostimografija), ovu umjetničku slagalicu upotpunili su Marko Gregurić (snimatelj, direktor fotografije), STAV STUDIO (color correction, edit) i Slobodan Velicki (asistent).

toni

Fuzija umjetnosti okosnica je ove priče dva kreativca, a zaokružena je i fotografijama s potpisom Roberta Severa. Cjelokupan projekt odiše bezvremenskom estetikom, ističući dublju simboliku odnosa prema sebi i unutarnjim borbama. Uz vizualnu posvetu ikonama pop kulture, TONI tako emotivnu pjesmu posvećuje razvijanju osjećaja koji bismo svi trebali što čvršće prigrliti – osjećaja samopouzdanja.

Kao i kod „Samo da si tu“, i „Napokon sami“ nosi dnevnički zapis mladog glazbenika i inspirirana je posebnom situacijom, koja se, ističe, u njegovom životu ponavljala vrlo, vrlo često. Uz Tonija Šimonovića glazbu supotpisuje Novak Ašković, a doprinos tekstu dala je Tamara Popović koju publika zna kao sve istaknutiju regionalnu glazbenu senzaciju iza imena tam.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025