Je li mladi pjevač Toni službeno predstavio najljepšu pjesmu i spot ove godine?
Nakon odličnog debitantskog singla „Samo da si tu“, TONI je predstavio pjesmu „Napokon sami“ za koju sad otkriva i službeni video nastao u uskoj suradnji s Robertom Severom.
Umjetnički spot prvijenac je renomiranog dizajnera koji, uz to što se pobrinuo za besprijekorne odjevne detalje, stoji iza same ideje i scenarija, ali i produkcije i režije. Mnogi kadrovi dolaze i s posvetom inspirativnim ikonama pop kulture, dok su interijeri i eksterijeri Budimpešte, Varaždina i Zagreba idealne kulise novog dnevničkog zapisa Tonijeve pjesme.
„…na hotelu balkona te večeri, razmišljao sam o tome kako smo zapeli i kako nemam točnu viziju priče i smjera pjesme. Onda sam se sjetio jednog od mojih najdražih monologa ‘Confidence’ iz filma ‘BROS’“, započeo je TONI priču o aktualnom singlu koji je nastao gotovo istovremeno kad i prva pjesma s kojom se javnosti predstavio nakon impresivnih nastupa u The Voice Hrvatska.
„Inicijalna ideja, prvih nekoliko stihova i mali segmenti pjesme nastali su gotovo istovremeno s mojim prvim singlom ‘Samo da si tu’“, prisjeća se i dodaje kako je jedva čekao vratiti se s puta, ostaviti sa strane svu prtljagu i raspakirati riječi i emocije. Preslagivao sam, mijenjao, izbacivao i vraćao dijelove – i tako je nastala. ‘Napokon sami’. Jednostavno sam znao da je to to, dogodio se onaj filmski ‘aha’ moment.“
Paralelno s nastajanjem pjesme, došla je i jasna smjernica za spot: mora biti iskren i direktan, bez puno prostora za stvaranje dodatnih interpretacija same pjesme, a do suradnje s Robertom Severom došlo je kroz jedan prijateljski razgovor. „’Imam jednu ozbiljnu pjesmu, htio bih ti ju pustiti da mi kažeš režirao spot i kako bi to izgledalo da si ti redatelj’, rekao sam mu“, ispričao je TONI dodavši kako mu je Robert taman tad otkrio kako gaji skrivene ambicije za takav projekt. „Gotovo na licu mjesta smo dobili ideju, osmislili koncept, i najvažnije – prepoznali taj isti veliki zajednički žar.“
„Od samog trenutka kada sam čuo pjesmu, znao sam da želim stvoriti epski video, pun širokih kadrova i raskošnih segmenata. Spot je lišen elemenata koji su definirani vremenom i prostorom, a umjesto toga priča bezvremensku priču“, istaknuo je Sever te dodatno opisao: „Cijeli video putovanje je kroz prostor i vrijeme, bez jasne indikacije o kojem se vremenu ili prostoru radi, referirajući se direktno na stihove pjesme. Toni je prikazan u dvije verzije sebe, u različitim situacijama, gdje se suočava sa svojim prošlim verzijama i pronalazi mir.“
„Nadamo se da će publika to prepoznati“, zaključuju obojica te nas u otkrivanje referenci iz filmova i glazbe 80ih i 90ih vode ovdje https://youtu.be/MLShV2U44Nc
Uz Roberta Severa(ideja, režija, produkcija, scenarij, montaža, kostimografija), ovu umjetničku slagalicu upotpunili su Marko Gregurić(snimatelj, direktor fotografije), STAV STUDIO (color correction, edit) i Slobodan Velicki(asistent).
Fuzija umjetnosti okosnica je ove priče dva kreativca, a zaokružena je i fotografijama s potpisom Roberta Severa. Cjelokupan projekt odiše bezvremenskom estetikom, ističući dublju simboliku odnosa prema sebi i unutarnjim borbama. Uz vizualnu posvetu ikonama pop kulture, TONI tako emotivnu pjesmu posvećuje razvijanju osjećaja koji bismo svi trebali što čvršće prigrliti – osjećaja samopouzdanja.
Kao i kod „Samo da si tu“, i „Napokon sami“ nosi dnevnički zapis mladog glazbenika i inspirirana je posebnom situacijom, koja se, ističe, u njegovom životu ponavljala vrlo, vrlo često. Uz Tonija Šimonovića glazbu supotpisuje Novak Ašković, a doprinos tekstu dala je Tamara Popović koju publika zna kao sve istaknutiju regionalnu glazbenu senzaciju iza imena tam.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.