Toma osvaja ljeto pjesmom “5 minuta”: nova himna zaljubljenih koja se ne skida s repeata
Nakon što su pjesme “Kriva procjena” i “Tamo” pronašle svoje čvrsto mjesto među slušanijim regionalnim singlovima i najavile snažan povratak emotivne pop glazbe s potpisom, Toma zakoračuje u ljeto s glazbenom poslasticom koja ne samo da poziva na ples, nego otvara srce i vraća nas u ono poznato uzbuđenje – onu prvu, ranjivu, zanesenu zaljubljenost. Njegov novi singl “5 minuta” pjesma je koja dolazi poput toplog povjetarca u sparno predvečerje – osvježava, raznježuje i ostaje.
Pjesma “5 minuta” nije nastala kao dio plana, već kao iznenadni kreativni susret – onaj koji se dogodi kad se prava energija poklopi u pravom trenutku. Dečki iz Oryng World studija javili su se s idejom lepršave, lagane, ali emocionalno nabijene pjesme, koja je, kako Toma kaže, odmah “sjela”. U glazbenom smislu, to je bio klik koji se ne događa često – trenutak kad beat, vokal i priča postanu jedno.
“‘5 minuta’ je jedna ‘slučajna’ pjesma koja mi se dogodila prije nekoliko mjeseci. Zajedno s Frankom Štrbcem napisao sam tekst i glazbu, a produkciju smo prepustili Borni Lediću i Marinu Benji. Volim nenadane suradnje i ljude koji su nenametljivo, ali snažno ušli u moj kreativni svijet,” otkriva Toma.
I zaista, cijela pjesma odiše upravo tom spontanošću – zarazni refren, prozračni beat i pitka, ali duboko osjećajna melodija čine “5 minuta” pjesmom koju želite ponavljati u autu, na plaži, u slušalicama dok čekate poruku ili dogovor za kavu s osobom na koju mislite više nego što biste to možda priznali. I to je njezina moć – ona ne glumi ništa, već pjeva točno ono što osjećamo kad nas pogodi zaljubljenost: nesigurnost, iščekivanje, leptiriće i nestrpljenje koje mjeri vrijeme do idućeg susreta.
Glazbu i tekst potpisuju Tomislav Marić i Franko Štrbac, dok produkcijski potpis dolazi iz ruku provjerenog tandema – Borne Ledića i Marina Benje, koji je također zaslužan za miks i master. Rezultat je pjesma modernog pop groovea, s toplinom i iskrenošću koju Toma njeguje još od svojih ranih radova.
Loading ...
A ono što dodatno obogaćuje ovu glazbenu priču je i vizualni svijet koji je izgradio redatelj Dorian Domiter, uz asistenciju fotografa Dorijana Jurinjaka i model Tamare Čes u glavnoj ulozi. Spot je vizualno snažan, ali suptilan – baš poput same pjesme. Svjetlo, prostor, boje – sve je tu da dodatno izrazi ono što riječi i glazba već sugeriraju.
“Stvorili smo doslovnu i metaforičku granicu između dvoje ljudi koji su blizu, ali emocionalno udaljeni. Tirkizno i narančasto svjetlo, spotlight scena – sve su to elementi koji su pojačali introspektivni karakter pjesme, unatoč njezinoj lakoći,” objašnjava redatelj Domiter.
“5 minuta” nije samo pjesma – to je osjećaj. To je ona poruka koju ne dobiješ, ali stalno provjeravaš mobitel. To je pogled kroz prozor i brojanje minuta. To je tišina između dvoje ljudi koji još ne znaju gdje ih vodi ovo što osjećaju, ali žele otkriti.
S ovim singlom, Toma ne samo da potvrđuje svoj glazbeni identitet – iskren, emocionalan i moderan – nego i još jednom pokazuje kako pop može biti i lijep i dubok, i radiofoničan i osoban. “5 minuta” je treći službeni singl s njegovog nadolazećeg drugog studijskog albuma koji bi, prema najavama, trebao izaći krajem 2025. godine.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.