HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Dobar način da na svoj rođendan napravite party o kojem će gosti pričati još tjednima jest da angažirate DJ-a koji je vješt s miksetom i pozovete drage ljude na mjesto gdje se mogu potpuno opustiti.

Tezenis je upravo proslavio svojih 20 godina i možemo reći da nije razočarao. Kako vam zvuče DJ Robin Schulz i Ibiza? Bez komentara? Slažemo se.

Osnovan 2003. godine, Tezenis je u sklopu Calzedonia grupe proveo svoja prva dva desetljeća zadovoljavajući modne potrebe mlade publike, posebice u segmentu donjeg rublja i kupaćih kostima.

tezenis

Kako bi sa stilom proslavio ovaj okrugli rođendan, Tezenis je odlučio mjesto radnje preseliti na očaravajuću Ibizu i ugostiti više od 3000 gostiju. Proslava je održana u renomiranom klubu Destino Pacha Ibiza, a bila je jedinstven spoj spektakla, modne revije i izraza zahvalnosti svojim zaposlenicima koji su uz novinare i influencere iz cijelog svijeta činili značajan dio prisutnih.

Tezenis je oduvijek pristupao modi na svjež, kozmopolitski i dinamičan način, što je zapisano u samom genetskom kodu ovog brenda. Tijekom godina, sve kolekcije razvijale su se s ciljem praćenja svakog potrošača u svim fazama života te s ciljem zadovoljenja potrebe za kvalitetnom, ali pristupačnom odjećom za svakodnevnu uporabu.

tezenis

Mlade djevojke, majke, djeca, muškarci i obitelji danas ulaze u 827 dućana diljem svijeta tražeći donje rublje, udobne pidžame, moderne kupaće kostime ili onaj jedan cool komad odjeće koji će uskladiti s Tezenisovim modnim rubljem koje su vidjeli online.

Kao mlad, dinamičan i digitalno orijentiran brend koji želi izgraditi pozitivan odnos s potrošačima diljem svijeta, osnovu za povezivanje pronašli su u univerzalnom jeziku glazbe. Susreti na ljetnim glazbenim festivalima, cool noći na Coachelli, suradnja s televizijskim programima za promociju mladih talenata, partnerstva s poznatim umjetnicima i zvijezdama – sve su to načini na koje je stil svih koji imaju barem jedan komad odjeće ovog mladenačkog brenda plesao uz zvuk Tezenisa.

tezenis

Pokrenuti neiscrpnom snagom ritma, emocija i inspiracije koju donose svaki takt i simfonija, Tezenis omogućuje svakome da svira svoju glazbu za tijelo. Svatko tko to želi može doista pronaći svoj stil, naglasiti svoj talent i izraziti se, tko god bio ili želi biti, kadgod i gdjegod, uvijek u svom Tezenis donjem rublju, kupaćim kostimima i odjeći.

Nakon dva desetljeća postojanja, Tezenis ima još puno toga za ponuditi, a kako je bilo na rođendanskom eventu, provjerite na linku https://.tezenis.com/hr/oh_my_20s%21/

tezenis


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025