Kada snimanje videospota okupi sedamdesetero ljudi, šansa da nešto pođe krivo je dosta velika, a upravo takav scenarij mimo onog predviđenog, na skoro sat vremena je obustavio snimanje spota za pjesmu “Mislim”, debitantski singl velike nade domaće urbane scene Peconnija.
Naime, kreativni scenarij u kojemu Peconnija napada poludjela obožavateljica dok on izvodi svoju pjesmu na popularnom TV showu, dodatno je po vlastitoj zamisli osvježila statistica koja je malo preozbiljno shvatila svoj zadatak. Svom se silinom bacila na mladog glazbenika koji nije očekivao takav entuzijazam te je izgubio ravnotežu, pao i slomio dio kulise neophodne za snimanje. Prvotnu paniku na setu zamijenio je smijeh cijele ekipe kada se utvrdilo da je šteta samo materijalna, ali je ponovno sastavljanje scene potrajalo, oduživši snimanje.
“Ovo snimanje ću pamtiti zauvijek, imao sam sreću da sam se pri padu dobro dočekao inače bih se na pozornici Zagrebačkog festivala pojavio u gipsu. Cijela ekipa na setu je bila nevjerojatna, skroz su se poistovjetili sa svojim ulogama, neki i malo previše, hahahhaaaa. Hvala im svima, odradili smo vrhunski posao, a najveća zahvala ide mom prijatelju, redatelju i scenaristu spota, Ivanu Dražiću koji je osmislio svaki detalj snimanja, održavao atmosferu na visokom nivou, proveo budan ne znam koliko noći u montaži i rezultat se itekako vidi”, kaže Peconni koji će sa svojom upbeat dizalicom “Mislim” debitirati na 72. Zagrebačkom festivalu 4. travnja u Mozaik Event Centru uz izravni televizijski prijenos.
Ovaj talentirani kantautor iz Zaprešića okružio se jakom ekipom autora i producenata s kojima u studiju priprema album u izdanju Rubikon Sound Factory i Loud Digital – Bojan Šalamon Shalla iz Zaprešić Boysa, Ivan Dražić Dragi iz Connecta i Predrag Martinjak Peggy oduševljeni su Peconnijevom energijom, vokalom, ali i pristupom poslu o čemu kažu: “U studiju se oko snimanja ove pjesme stvorio neki super vajb, nije nam dosadila ni nakon 100 slušanja i to nam je bio najbolji pokazatelj da ju trebamo pustiti van da je ljudi čuju. Već se odlično zavrtila na radiju, sluša se puno na digitalnim platformama, a spot je sve dignuo na još višu razinu. Snimamo već i druge pjesme i očekujte brzo album”.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.