Sunčica Badrić i njezin „Plamen u meni“: Kada glazba postane osobna ispovijed
Postoje pjesme koje se ne stvaraju da bi osvojile top-liste, nego da bi pronašle mir u sebi. Plamen u meni, nova pjesma Sunčice Badrić, nije tek glazbeni projekt, nego povratak korijenima i podsjetnik da emocija uvijek ima svoj glas – čak i kada dugo šuti.
Za Sunčicu, glazba nikada nije bila ambicija, nego prostor slobode. Od prvih dana u Zagrebu do godina provedenih u Njemačkoj i Rimu, ostala joj je vjerna poput tihe suputnice. Odrasla u glazbenoj obitelji, svjedočila je koliko upornosti i predanosti zahtijeva umjetnost, ali je svoj glas odlučila podijeliti tek kada je došao pravi trenutak. Taj je trenutak došao zahvaljujući sinu Marcu, koji je prvi čuo Plamen u meni i poželio da ga čuje i svijet.
Kad talijanski jezik postane melodija srca
Plamen u meni (Il Fuoco Dentro) nosi dah talijanske glazbene tradicije, onu toplinu i strast koja se ne može naučiti, nego osjeti. Snimljena na talijanskom jeziku, pjesma je jednostavna u strukturi, ali bogata u osjećaju. Glazbu potpisuje sama Sunčica, tekst Dora Cardone iz Napulja, a produkciju i mastering Srdjan Sekulović Skansi. Pjesma odiše klasičnim prizvukom Sanrema, ali bez nostalgije – više kao intimni razgovor između emocije i iskustva.
Sunčica je, kako kaže, pjesmu napisala jednog poslijepodneva uz piano, bez plana i bez kalkulacija. Ta spontanost pretočila se u melodiju koja se ne trudi biti savršena, nego iskrena. Upravo u tome leži njezina snaga – u nepretencioznosti i toplini.
Osim glazbe, Sunčica gradi i vlastiti projekt LeSun, lifestyle i longevity platformu koja objedinjuje njezine interese – zdrav život, putovanja i inspirativne priče. Ona je primjer da strast ne mora pripadati samo jednom svijetu; može se prelijevati između umjetnosti, poduzetništva i svakodnevice.
Plamen u meni objavljen je u izdanju produkcijske kuće IDM Music, iza koje stoji Toma in der Mühlen, i dostupan je na svim digitalnim platformama. Pjesma je mali podsjetnik da glazba još uvijek može biti prostor istine, kada se stvara iz ljubavi, a ne iz potrebe.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.