Šumi, šumi javore: Saša Lozar se vraća baladi koja dodiruje srce
Dvadeset godina nakon što je publiku osvojio svojom emotivnom izvedbom, Saša Lozar vraća se baladi koja je obilježila njegove glazbene početke – “šumi, šumi javore”. Ova pjesma, oda ljubavi, gubitku i dostojanstvu srca, ponovno nas podsjeća da prava emocija ostavlja trag, čak i kada se čini da je sve izgubljeno.
Balada je prožeta nježnošću i snagom – govori o ljubavi koja prolazi kroz iskušenja, ali i dalje ostaje plemenita, tiha i dostojanstvena. “Šumi, šumi javore” simbolizira tišinu nakon oluje, trenutak kada srce prihvaća prolaznost, ali ne prestaje osjećati.
Za Sašu Lozara, ova pjesma nosi posebno značenje. Uz hit “Molitva za Magdalenu”, upravo je “Šumi, šumi javore” obilježila njegove prve glazbene korake 2003. godine. Danas, s umjetničkom zrelošću i životnim iskustvom, Lozar se ponovno vraća toj priči, donoseći novu emociju i svježu interpretaciju.
Spot za pjesmu snimljen je u prelijepom Vukovaru, na lokacijama koje same po sebi pričaju priču – od šume Adica, Vodotornja i Gradskog muzeja Vukovar, do obala Dunava. Jesen je svojim zlatnim i crvenim tonovima savršeno upotpunila toplinu i emotivnu dubinu pjesme.
Vizualno iskustvo potpisuje Mare Milin, renomirana hrvatska umjetnica čiji je prepoznatljiv umjetnički stil spojio prirodu, emociju i simboliku u svakom kadru. Autorski tim koji stoji iza ovog glazbenog dragulja, izvorno djelo Miroslava Škore, uključuje vrhunske hrvatske glazbenike i producenta Ivana Popeskića, koji je zaslužan za aranžman, produkciju i miks.
Kombinacija Sašinog prepoznatljivog vokala, profinjene produkcije i vizualne estetike čini “Šumi, šumi javore” pjesmom koja spaja prošlost i sadašnjost, nostalgiju i novi početak. To je priča o ljubavi ispričana srcem, glasom i slikom – emocija koja ne prolazi, nego ostaje s nama.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.