HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Zaboravite uštogljene oproštaje i nostalgične zalaske sunca – ova jesen započinje uz eksploziju konfeta, neonskih svjetala i neodoljivu dozu kaosa u najboljem smislu te riječi. Aoki, kojeg godišnje posluša i do nekoliko stotina tisuća ljudi na oko 300 nastupa diljem svijeta, poznat je po tome što svoje nastupe pretvara u totalni audio-vizualni delirij. No ono što njegove nastupe izdvaja od ostalih nije samo glazba, nego i ono što leprša kroz zrak – torte. Lagane, pjenaste, s posebno dizajniranim receptom koji ne boli, ali zato ostavlja selfie za pamćenje.

„Cake me, Steve!“ – vikat će tisuće iz prvih redova, nadajući se da će baš njih odabrati da budu počašćeni tortnim pečatom. A za mnoge obožavatelje, upravo je to čin glazbene posvete – postati dio showa, makar i na kratko, makar i prekriven šlagom.

No, Steve Aoki nije samo performer. On je jedan od onih artista čiji život djeluje poput dobro izrežiranog dokumentarca – diplomirani sociolog, pokretač vlastite glazbene etikete Dim Mak Records, humanitarac i biotech entuzijast. Kroz svoju karijeru surađivao je s imenima kao što su BTS, Linkin Park, Louis Tomlinson, a da pritom nije izgubio onaj punk DIY duh zbog kojeg ga je underground scena u startu prigrlila.

Fair Fest tako ne donosi samo party – on donosi i povijest elektronske glazbe, autentičnu osobnost i vrhunsku produkciju. Održava se u Zagreb Pyramidsu, odnosno Paviljonu 15, prostoru koji će se transformirati u techno katedralu za čak 20 tisuća posjetitelja.

I dok će subota 13. rujna biti rezervirana za legendarni Scooter, koji sa svojim „Hyper Hyper“ i „How Much Is the Fish“ hitovima izaziva kolektivnu euforiju, Aoki će večer prije upaliti fitilj – i to velikim stilom. Petak 12. rujna postaje datum koji se već sada zaokružuje crvenom bojom u planerima partijanera.

Ako ste još u potrazi za savršenim načinom da zatvorite ljeto – evo ga. Early bird ulaznice već su u prodaji, a cijene vrijede samo do 30. lipnja. Tko prvi – torta njemu!

ljeto


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025