
Ana Rucner osvojila Kinu: Glazbom, tehnologijom i emocijom spaja svjetove
Nakon predstavljanja novog Yamahinog električnog violončela i spektakularnih nastupa u Šangaju, Ana Rucner potvrđuje svjetski domet svoje glazbe.
13 studenoga 2025

Nakon što je već nizala uspjehe s prethodnim singlovima „Otrov i med“ i „Mrak“, mlada hrvatska glazbenica Stefany donosi nam novu pjesmu, koja potvrđuje njezinu svestranost, talent i sve veću prepoznatljivost na domaćoj glazbenoj sceni. Novi singl „Eden“ nastavlja tradiciju njezinih emotivnih, ali ujedno modernih pop balada, koje zrače senzualnošću, ali i elegancijom, a sve to kroz sofisticirani zvuk i duboku emocionalnu povezanost.
„Eden“ je pjesma koja na prvo slušanje uvodi u svijet intimnosti, usmjerenosti na unutarnje emocije, a s neodoljivom melodijom koja mami svaki sljedeći takt, potpuno vas obuzima. Stefany na ovom singlu donosi zreliji glazbeni izraz, a kroz riječ i ton otkriva snažnu povezanost s glazbenim stvarateljima koji stoje iza nje. Pjesmu su napisali Jan Jakovljev i Anja Grabovac, autori i njezinih prethodnih hitova. Za produkciju i aranžman odgovoran je trojac Oryng: Franko Štrbac, Borna Ledić i Marin Benja. Zajedno su stvorili pjesmu koja u sebi nosi moderni pečat pop-glazbe, a istovremeno čini čast zvučnoj tradiciji balada koje prolaze test vremena.
Iako je melodija „Edena“ savršeno usklađena s trendovima, ono što pjesmu izdvaja iz mase jest njezina duboka emocionalnost. U svakom stihu osjeti se iskrenost, kao da nas Stefany poziva da uronimo u njezine misli i osjećaje, a istovremeno nam nudi prostor za vlastitu introspekciju.
Za vizualni identitet pjesme zaslužan je Bojan Horvat, koji je u suradnji s produkcijom Studija Varaždin snimio spot, dok je Timon Terzić, kroz kameru, montažu i color grading, oblikovao vizualnu dimenziju koju pjesma zaslužuje. Emocionalnu dubinu, koja prožima cijeli spot, unosi plesna koreografija koju je osmislila Biljana Banjac, zajedno s plesačicama Ivom Marincel, Annom Nysh i Petrom Brkić. Plesom su interpretirale emotivnu priču pjesme, dajući spotu dimenziju umjetničke izraženosti koja savršeno odgovara stihu „Edena”.
Spot za pjesmu donosi vizualnu interpretaciju osjećaja povezanosti, potrage za unutarnjim spokojem, i istovremeno, nade koja zrači kroz ljubav, pa i kroz samo postojanje. Svaka scena u spotu odzvanja istom istinom – savršeni trenuci dolaze iznutra, a osjećaj postojanja i ljubavi nisu nužno vezani uz prostor ili vrijeme, već ih oblikuje trenutna emocionalna povezanost.
Za styling spota zaslužan je Bernard Lelak, dok je make-up potpisala Dora Rešetar, a frizuru izradio Ivan Pervan. Fotografski dio projekta obavio je Jan Kutle, čije su fotografije snimljene uz doprinos Mario Karlice & Belluci Bara te Tine Kadoić.
Singl „Eden” dolazi u trenutku kada je Stefany već najavila svoje glazbeno uzbuđenje – njezin prvi EP bit će dostupan na svim digitalnim platformama 5. studenog 2025. godine. Time započinje novo poglavlje u njezinoj karijeri, jer će „Eden” biti samo predvodnik glazbenog putovanja koje nam dolazi.
Stefany je time potvrdila da će, s premijernim EP-om, zasjati u još jačem glazbenom svjetlu, te pokazati da njezina glazbena putovanja ne poznaju granice. Pjesma „Eden” ujedno nas podsjeća da prava ljepota leži u jednostavnosti, a u tom jednostavnom uživanju u trenutku, Stefany će nas i dalje uveseljavati svojom glazbom koja dira dušu.
Za sve one koji žele osjetiti čaroliju ove glazbene priče, singl „Eden” dostupan je putem svih digitalnih platformi, a sama glazbena produkcija najavljuje zanimljive suradnje i projekte koji tek dolaze. S nestrpljenjem čekamo da Stefany iznese sve ono što je pripremila za nadolazeće razdoblje.

Na modnom događanju pažnju je privukao upečatljiv modni odabir poznatog domaćeg pjevača Luke Nižetića u kojem se spojila elegancija klasike i hrabrost suvremene mode. Na crvenom tepihu pojavio se u slojevitom outfitu koji je vješto kombinirao razigrane karirane uzorke i tople zemljane tonove. Gornji dio činila je bež košulja s profinjenim tartan uzorkom koja je, iako ležerno uvučena u hlače, zadržala dozu urednosti i mjere. Oko vrata nosio je tanku svilenu maramu u sivo-plavkastom tonu koja je outfitu dodala suptilan dašak retro šarma i dandy estetike.
13 studenoga 2025

Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
13 studenoga 2025

Sinoć je Muzej grada Zagreba nakratko postao modna pozornica o kojoj će se još dugo pričati — jer je upravo tamo održana jubilarna, dvadeseta samostalna revija DUCHESS-a, brenda koji već dva desetljeća njeguje spoj elegancije, ženstvenosti i suvremenog luksuza.
13 studenoga 2025

Studeni je mjesec u kojem brkovi imaju misiju. Iza njih ne stoji samo pomodni trenutak, nego snažna poruka – podsjetnik muškarcima da se brinu o sebi, o svom zdravlju, tijelu i duhu. Movember je već odavno prerastao u globalni pokret koji potiče razgovor o onome o čemu se, prečesto, šuti: o muškom zdravlju, o prevenciji, o emocijama koje nerijetko ostaju neizgovorene. A možda je baš brijanje, taj svakodnevni ritual u kojem muškarac ostaje sam sa svojim odrazom, najbolji trenutak da se započne s promjenom.
13 studenoga 2025

Studeni već godinama nosi sasvim posebno značenje za muškarce diljem svijeta. Movember — mjesec brkova, svjesnosti o muškom zdravlju i tihih unutarnjih borbi koje muškarci rijetko izgovaraju naglas — postao je prilika da zastanemo, pogledamo se u ogledalo i upitamo: brinemo li se doista o sebi? Dok brkovi rastu kao simbol solidarnosti i samosvijesti, Movember sve češće prerasta u trenutak kada se muška rutina preispituje iz temelja — od zdravlja do njege, od unutarnje ravnoteže do vanjskog dojma.
13 studenoga 2025