Stefany predstavlja novi singl „Eden” – elegancija, senzualnost i najava prvog EP-a
Nakon što je već nizala uspjehe s prethodnim singlovima „Otrov i med“ i „Mrak“, mlada hrvatska glazbenica Stefany donosi nam novu pjesmu, koja potvrđuje njezinu svestranost, talent i sve veću prepoznatljivost na domaćoj glazbenoj sceni. Novi singl „Eden“ nastavlja tradiciju njezinih emotivnih, ali ujedno modernih pop balada, koje zrače senzualnošću, ali i elegancijom, a sve to kroz sofisticirani zvuk i duboku emocionalnu povezanost.
„Eden“ je pjesma koja na prvo slušanje uvodi u svijet intimnosti, usmjerenosti na unutarnje emocije, a s neodoljivom melodijom koja mami svaki sljedeći takt, potpuno vas obuzima. Stefany na ovom singlu donosi zreliji glazbeni izraz, a kroz riječ i ton otkriva snažnu povezanost s glazbenim stvarateljima koji stoje iza nje. Pjesmu su napisali Jan Jakovljev i Anja Grabovac, autori i njezinih prethodnih hitova. Za produkciju i aranžman odgovoran je trojac Oryng: Franko Štrbac, Borna Ledić i Marin Benja. Zajedno su stvorili pjesmu koja u sebi nosi moderni pečat pop-glazbe, a istovremeno čini čast zvučnoj tradiciji balada koje prolaze test vremena.
Iako je melodija „Edena“ savršeno usklađena s trendovima, ono što pjesmu izdvaja iz mase jest njezina duboka emocionalnost. U svakom stihu osjeti se iskrenost, kao da nas Stefany poziva da uronimo u njezine misli i osjećaje, a istovremeno nam nudi prostor za vlastitu introspekciju.
Za vizualni identitet pjesme zaslužan je Bojan Horvat, koji je u suradnji s produkcijom Studija Varaždin snimio spot, dok je Timon Terzić, kroz kameru, montažu i color grading, oblikovao vizualnu dimenziju koju pjesma zaslužuje. Emocionalnu dubinu, koja prožima cijeli spot, unosi plesna koreografija koju je osmislila Biljana Banjac, zajedno s plesačicama Ivom Marincel, Annom Nysh i Petrom Brkić. Plesom su interpretirale emotivnu priču pjesme, dajući spotu dimenziju umjetničke izraženosti koja savršeno odgovara stihu „Edena”.
Spot za pjesmu donosi vizualnu interpretaciju osjećaja povezanosti, potrage za unutarnjim spokojem, i istovremeno, nade koja zrači kroz ljubav, pa i kroz samo postojanje. Svaka scena u spotu odzvanja istom istinom – savršeni trenuci dolaze iznutra, a osjećaj postojanja i ljubavi nisu nužno vezani uz prostor ili vrijeme, već ih oblikuje trenutna emocionalna povezanost.
Za styling spota zaslužan je Bernard Lelak, dok je make-up potpisala Dora Rešetar, a frizuru izradio Ivan Pervan. Fotografski dio projekta obavio je Jan Kutle, čije su fotografije snimljene uz doprinos Mario Karlice & Belluci Bara te Tine Kadoić.
Singl „Eden” dolazi u trenutku kada je Stefany već najavila svoje glazbeno uzbuđenje – njezin prvi EP bit će dostupan na svim digitalnim platformama 5. studenog 2025. godine. Time započinje novo poglavlje u njezinoj karijeri, jer će „Eden” biti samo predvodnik glazbenog putovanja koje nam dolazi.
Stefany je time potvrdila da će, s premijernim EP-om, zasjati u još jačem glazbenom svjetlu, te pokazati da njezina glazbena putovanja ne poznaju granice. Pjesma „Eden” ujedno nas podsjeća da prava ljepota leži u jednostavnosti, a u tom jednostavnom uživanju u trenutku, Stefany će nas i dalje uveseljavati svojom glazbom koja dira dušu.
Za sve one koji žele osjetiti čaroliju ove glazbene priče, singl „Eden” dostupan je putem svih digitalnih platformi, a sama glazbena produkcija najavljuje zanimljive suradnje i projekte koji tek dolaze. S nestrpljenjem čekamo da Stefany iznese sve ono što je pripremila za nadolazeće razdoblje.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.