eugen slovi za jednog od favorita ovogodišnje Dore, a potvrdile su to i brojke na digitalnim platformama (Spotify, YouTube), ali i radijske top liste na kojima je eugen već prvi tjedan emitiranja pjesama osvanuo na visokom trećem mjestu. Uz to, pjesma se nalazi i na visokom 8. mjestu po broju Shazamova s više od 2000 pretraga na mješovitoj listi.
Umjetničko video djelo za pjesmu “tišine” nastalo je usred zime na Pagu, otoku pustoši. Nije bilo lako snimiti zahtjevan spot pa je samo snimanje na paškoj buri trajalo više od 13 sati u hladnim siječanjskim uvjetima. Spot je minimalističan, estetski promišljen, i stilski obogaćen kreacijama poznatog dizajnerskog dvojca brenda Klisab.
Loading ...
eugen je podijelio svoj doživljaj sa snimanja: “Snimanje spota proteklo je u odličnoj atmosferi iako je bilo užasno hladno budući da smo snimali krajem siječnja. Bilo me strah da se ne prehladim jer smo radili i duga noćna snimanja usred zime, a nosim samo tanku prozirnu majicu i kaput. Lokalno stanovništvo na Pagu bilo je jako susretljivo, a spot smo snimali preko 13 sati što je uzelo danak na sve uključene. Hvala talentiranim ljudima kao što su Hani Domazet i snimatelj Urh pirc, kao i cijela ekipa na čelu s producenticom Suzanom Erbežnik što su mi dokazali koliko možemo probiti granice ako pravi ljudi stoje iza toga.”
Talent i pjesmu su prepoznali brojni, a sada će imati priliku vidjeti pravi umjetnički doživljaj pjesme jer spot prenosi upravo stanje koje se odvija u eugenovoj mentalnoj mapi prilikom izvođenja pjesme.
Od pustoši, opasnosti i bure, do potresa, padova i zastrašujuće tišine, sve je to prikazano kroz spot s ciljem da pogađa emocije koje se kriju u poruci pjesme.
Autor teksta pjesme ‘tišine’ je eugen, a glazbu pjesme potpisuju eugen i Anja Grabovac. Iza produkcije, mixa i mastera, uz eugena, stoji vrhunski producent Mihovil Šoštarić Lockroom.
Spot komunicira unutarnju borbu s “tišinama” , ali ujedno i pomirenje s gubitkom. Slike u spotu arhetipski utječu na dojam i poanta je da svatko ponaosob gledajući otplovi u neki svoj svijet i vlastite asocijacije.
“eugen mi vizualno ima nešto jako autentično, eterično i mračno u sebi. Zato je snimanje ‘tišine’ bilo jako izazovno i pre zabavno. Pjesma traži vizualno da doslovno idemo snimati na površinu mjeseca, pa smo odlučili da je najbliže tome otok Pag. Složili smo se od prve sekunde da režijski neću raditi realizam, nego ću smisliti i izgraditi svoj nadrealni svijet koji prati “tišine” i eugenov unutarnji umjetnički imaginarij. Stvar me povukla na prazne široke prostore, ptice, ruke, potrese, hodanja, lutanja i metaforu planeta iz von Trierove Melankolije i vidjela sam ju odmah u crno-bijelom”, objasnila je redateljica Hani Domazet.
eugen će nastupiti šesti po redu u prvom polufinalu ovogodišnje Dore, a nastup gleda kao nagradu za sav dosadašnji rad i trud.
Koordinaciju nastupa radi uz pomoć tima vrhunskih profesionalaca, ali njegovu interpretaciju cilja prepustiti publici zahvaljujući kojoj, kako kaže, pjesma i ima svoju vrijednost.
Sudeći po glumačkim ekspresijama koje nalazimo u spotu, za naslutiti je da će eugenov nastup također biti misteriozan, mračan, pomiješanih emocija i umjetničkog dojma. Sve novosti o njemu možete pratiti na njegovom službenom Instagram profilu.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.