eugen slovi za jednog od favorita ovogodišnje Dore, a potvrdile su to i brojke na digitalnim platformama (Spotify, YouTube), ali i radijske top liste na kojima je eugen već prvi tjedan emitiranja pjesama osvanuo na visokom trećem mjestu. Uz to, pjesma se nalazi i na visokom 8. mjestu po broju Shazamova s više od 2000 pretraga na mješovitoj listi.
Umjetničko video djelo za pjesmu “tišine” nastalo je usred zime na Pagu, otoku pustoši. Nije bilo lako snimiti zahtjevan spot pa je samo snimanje na paškoj buri trajalo više od 13 sati u hladnim siječanjskim uvjetima. Spot je minimalističan, estetski promišljen, i stilski obogaćen kreacijama poznatog dizajnerskog dvojca brenda Klisab.
Loading ...
eugen je podijelio svoj doživljaj sa snimanja: “Snimanje spota proteklo je u odličnoj atmosferi iako je bilo užasno hladno budući da smo snimali krajem siječnja. Bilo me strah da se ne prehladim jer smo radili i duga noćna snimanja usred zime, a nosim samo tanku prozirnu majicu i kaput. Lokalno stanovništvo na Pagu bilo je jako susretljivo, a spot smo snimali preko 13 sati što je uzelo danak na sve uključene. Hvala talentiranim ljudima kao što su Hani Domazet i snimatelj Urh pirc, kao i cijela ekipa na čelu s producenticom Suzanom Erbežnik što su mi dokazali koliko možemo probiti granice ako pravi ljudi stoje iza toga.”
Talent i pjesmu su prepoznali brojni, a sada će imati priliku vidjeti pravi umjetnički doživljaj pjesme jer spot prenosi upravo stanje koje se odvija u eugenovoj mentalnoj mapi prilikom izvođenja pjesme.
Od pustoši, opasnosti i bure, do potresa, padova i zastrašujuće tišine, sve je to prikazano kroz spot s ciljem da pogađa emocije koje se kriju u poruci pjesme.
Autor teksta pjesme ‘tišine’ je eugen, a glazbu pjesme potpisuju eugen i Anja Grabovac. Iza produkcije, mixa i mastera, uz eugena, stoji vrhunski producent Mihovil Šoštarić Lockroom.
Spot komunicira unutarnju borbu s “tišinama” , ali ujedno i pomirenje s gubitkom. Slike u spotu arhetipski utječu na dojam i poanta je da svatko ponaosob gledajući otplovi u neki svoj svijet i vlastite asocijacije.
“eugen mi vizualno ima nešto jako autentično, eterično i mračno u sebi. Zato je snimanje ‘tišine’ bilo jako izazovno i pre zabavno. Pjesma traži vizualno da doslovno idemo snimati na površinu mjeseca, pa smo odlučili da je najbliže tome otok Pag. Složili smo se od prve sekunde da režijski neću raditi realizam, nego ću smisliti i izgraditi svoj nadrealni svijet koji prati “tišine” i eugenov unutarnji umjetnički imaginarij. Stvar me povukla na prazne široke prostore, ptice, ruke, potrese, hodanja, lutanja i metaforu planeta iz von Trierove Melankolije i vidjela sam ju odmah u crno-bijelom”, objasnila je redateljica Hani Domazet.
eugen će nastupiti šesti po redu u prvom polufinalu ovogodišnje Dore, a nastup gleda kao nagradu za sav dosadašnji rad i trud.
Koordinaciju nastupa radi uz pomoć tima vrhunskih profesionalaca, ali njegovu interpretaciju cilja prepustiti publici zahvaljujući kojoj, kako kaže, pjesma i ima svoju vrijednost.
Sudeći po glumačkim ekspresijama koje nalazimo u spotu, za naslutiti je da će eugenov nastup također biti misteriozan, mračan, pomiješanih emocija i umjetničkog dojma. Sve novosti o njemu možete pratiti na njegovom službenom Instagram profilu.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.