U finalu, za bend Jelusick, izuzetno uspješne godine u kojoj su održali rasprodane koncerte diljem Europe i Južne Amerike, osvojili nagradu Porin u kategoriji Najboljeg albuma rock glazbe za hvaljeni “Follow the Blind Man”, na veselje brojnih obožavatelja stigao je i “Power to the People” – moćni prvi singl s nadolazećeg drugog studijskog albuma.
Koliko su obožavatelji benda željno iščekivali novu pjesmu pokazuje i munjeviti ulazak spota u YouTube trending samo nekoliko sati nakon njegove premijere, a pregledi i pozitivni komentari ne prestaju pristizati.
Riječ je o pjesmi koja nosi snažnu i relevantnu društvenu poruku, koja posebno odjekuje u turbulentnim vremenima u kojima se nalazimo:
“Inspiriralo me stanje u svijetu, poredak, pohlepa, nemoć, zlo. Smatram da je poanta glazbe i da da određeni doprinos i snagu ljudima. To je i jedan od razloga zašto se pjesma tako zove. Ne bi preduboko pojašnajvao poruku pjesme jer bi htio da ju slušatelji protumače i osjete na svoj način.”, o pjesmi je ispričao frontman benda i autor pjesme Dino Jelusić.
S “Power to the People” Jelusick najavljuje novo poglavlje u kojem njihova publika, kako kaže Dino, može očekivati “iskorak po pitanju raznolikosti zvuka, produkcije, showa, pjesama i kompletnog načina razmišljanja.”
Žestoka pjesma snažne poruke zaslužila je i jednako moćan prateći video spot, a dobila ga je pod redateljskom palicom dugogodišnjeg suradnika benda – Tonija Mijača:
“Spot za ‘Power to the People’ je od prvog trenutka bio zamišljen kao performans benda jer su momci općenito vizualno izrazito karizmatični i energični. Dugo razmišljanje je uspostavilo atmosferu koja je na prvi osjećaj bila mračna, teška, ali divlja i dinamična, baš kao i sama pjesma. Iduća faza promišljanja dovela je do nekih ideja kako bi se vizualno potaknula koncepcija teksta pjesme i sveukupna poruka; koje motive/simbolje koristiti i kako ih uklopiti u scenu nastupa benda. Kako je i sama pjesma djelovala na mene tako sam htio i da vizual prati u korak – moćno i nabrijavajuće.”, ispričao je Toni.
Bend Jelusick snimanje spota za ovu pjesmu će pamtiti i po druženju s obožavateljima koji su zablistali u ulozi statista, odradili vrhunski posao i dali poseban pečat cijelom iskustvu.
Jelusick trenutno ima najavljene nastupe u Puli 1. prosinca, na Rocknytt Indoor festivalu u švedskom Göteborgu 25. siječnja, a posebno je uzbudljiva i najava njihovog prvog nastupa u SAD-u na ProgPower festivalu u Atlanti. U pripremi su i brojni drugi datumi, a za sve informacije pratite službenu stranicu benda.
Uz Dina Jelusića, Jelusick su su Ivan Keller – gitara, Luka Brodarić – bas, Mario Lepoglavec – bubnjevi.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je ispunjena do posljednjeg mjesta na božićnom koncertu Marije Husar Rimac i Ivane Husar Mlinac. Ulaznice su rasprodane mjesec i pol dana unaprijed, a publika je očito prepoznala da ih očekuje glazbeni događaj izvan uobičajenog. Sestre Husar ponudile su potpuno novo iskustvo zahvaljujući svježim aranžmanima i vrhunskoj produkciji producenta Filipa Gjuda.
Riječ je o prvom ovakvom konceptu izvan Austrije, a na zagrebačku pozornicu dolazi izvorni bečki orkestar Strauss Capelle Vienna pod umjetničkim vodstvom Francisca Supina.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.