Cijeli Veles stao na noge – Severina održala koncert koji nitko neće zaboraviti
U Velesu se proteklog vikenda dogodilo nešto što se više ne može svesti samo na riječ “nastup”. Severina je, pred dvadeset tisuća ljudi, održala koncert koji je nadmašio granice same manifestacije i prerastao u događaj o kojem se još danima govorilo. Severina koncert u Makedoniji bio je više od glazbenog spektakla – bio je susret emocije i kontinuiteta, dokaz da ponekad samo istinska prisutnost može stvoriti ono što ni scenografija ni planirani efekt ne mogu proizvesti.
Publika je pristizala satima ranije, a s prvim tonovima njezinih pjesama cijeli se grad pretvorio u pozornicu. Trgovi, ulice i okolni prostori bili su ispunjeni ljudima koji su došli iz različitih dijelova Makedonije, ali i susjednih zemalja. U tom zajedničkom trenutku glazba je, makar nakratko, ukinula granice.
Severinin koncert u Makedoniji kao najava onoga što slijedi u Hrvatskoj
Dok je pozornicom lepršala makedonska zastava kojom se ogrnula, Severina je zahvalila publici riječima koje su odzvanjale s posebnošću trenutka. Rekla je da joj je čast nositi zastavu zemlje koja je uvijek imala otvoreno srce za njezinu glazbu, a publika je odgovorila onako kako samo publika može – pjesmom koja nije prestajala ni kad su se svjetla ugasila.
Ovaj koncert bio je, na simboličan način, uvod u ono što slijedi u Hrvatskoj. Nakon Severininog koncerta u Makedoniji, pjevačicu očekuju tri velika nastupa – u Splitu i dvaput u zagrebačkoj Areni. Ulaznice za prvu zagrebačku večer rasprodane su u svega deset dana, što govori o rijetkoj razini iščekivanja koja danas prati tek nekolicinu domaćih izvođača. Njezini koncerti nisu samo pop-kultura, oni su društveni fenomen u kojem se susreću generacije, uspomene i nova energija.
U vremenu kada se pozornost teško zadržava, Severina ostaje konstanta. Ne zbog nostalgije, nego zato što u svakoj izvedbi postoji stvarnost – glas koji i nakon tri desetljeća ima snagu pokrenuti masu. Veles je to još jednom potvrdio: glazba može biti i tradicija i sadašnjost, a istinski izvođači ne zastarijevaju, već rastu s publikom.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.