Severina u trendingu baš svake države regije – ‘Pumpaj, Seve brate’ postao hit u samo 24 sata
Severina je ponovno napravila ono što zna najbolje – pomaknula granice domaće pop scene i u jednom danu osvojila regiju. Njezina nova autorska pjesma Pumpaj, Seve brate, objavljena jučer u podne, već se penje YouTube trending listama diljem Balkana: u Hrvatskoj je zauzela prvo mjesto, u Srbiji četvrto, u BiH trinaesto, u Crnoj Gori deveto, a u Sloveniji dvadeset i drugo. Na YouTubeu ima više od 200 tisuća pregleda, dok je na Instagramu u prva 24 sata pregledana gotovo pola milijuna puta.
No, ovaj hit nije samo još jedan plesni broj – Pumpaj, Seve brate je duhovita, britka i vizualno upečatljiva poruka o tome što žene žele i kako to jasno reći. Severina ne ostavlja prostor za dvojbe: žene znaju što hoće, i to mogu reći glasno, s ritmom koji udara ravno u srce – i u kukove.
Spot, u produkciji Fabrike Sarajevo, donosi jedinstvenu kombinaciju arhivskih filmskih kadrova starih stotinjak godina i suvremenog pop ritma. Retro slike vjenčanja, kućanskih scena i starih romansi sada dobivaju novi kontekst – onaj u kojem žena više nije samo lijepa kulisa, nego glasna protagonistica vlastite priče. Rezultat je ironija s dozom šarma, koja osvaja i one koji pjesmu doživljavaju prvenstveno kroz vizual.
Tekst pjesme u maniri balkanske sapunice isprepliće laži, svilena obećanja i “prodanu maglu”, dok Seve u suknji i za šivaćom mašinom “krpa rupe” – i doslovno i metaforički. Riječ pumpaj ovdje postaje novi ženski poklič: guraj, nemoj stati, daj gas. To je energija koja prkosi pasivnosti i mediokritetu, poziv na ples, akciju i stav.
“Ako ti je stalo – pumpaj. Ako si frajer – priznaj. A ako nisi – hvala, sljedeći.” – refren koji će, čini se, ovog ljeta postati i najcitiranija rečenica na društvenim mrežama.
Severina je ovim singlom još jednom dokazala da zna kako spojiti zabavu, angažiranost i estetiku na način koji ostavlja trag – i u trendingu, i u pop-kulturi. A publika? Ona pumpa zajedno s njom.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.