Do zadnjeg mjesta ispunjena dvorana Vijuš dočekala je sinoć najveću regionalnu zvijezdu Severinu, koja je u sklopu svoje dvoranske turneje stigla i u Slavonski Brod. Nakon prošlotjednog koncerta u Čakovcu te prijašnjih dvoranskih koncerata u Varaždinu, Osijeku, Rijeci i Zadru, Severina je i ovoga puta, zajedno sa svojim deseteročlanim bendom, priredila večer koja će publici, ali i njoj samoj, još dugo ostati u sjećanju…
”Naš brod uplovio je tiho u Slavonski Brod. Bez onog što pjevači vole nazivati ”nikad viđeno” ili ”svemirska produkcija”, bez gutača mačeva i lava koji skače kroz vatreni obruč. Bio je samo bend koji najbolje svira i ja koja uživam gledati sretne ljude ispred sebe. Bila je to još jedna večer za pamćenje. Eto, tako vam je bilo to u Slavonskom Brodu.” – izjavila je Severina nakon koncerta.
Tijekom više od dva sata, na repertoaru se našlo skoro 30 najvećih Severininih hitova, poput ‘Tvoja prva djevojka’, ‘Brad Pitt’, ‘Uno momento’, ‘Italiana’, ‘Moja štikla’, ‘Gas, gas’, ‘Imaš pravo’, ‘Kao’, ‘Dobrodošao u klub’, ‘Rođeno moje’, ‘Virujen u te’, uključujući i one pjesme koje je Severina sama napisala, poput ‘Prijateljice’, ‘Pogled ispod obrva’, ‘Ostavljena’, ‘Šta me sad pitaš šta mi je’, ‘Ja samo pjevam’, ‘Djevojka sa sela’, ‘Ante’… Sve one, ali i mnoge druge, odsvirane su u pratnji pratećeg orkestra, koji je, posebno za ovu priliku bio proširen, pa je tako publika imala prilike uživati i u zvucima violine i truba…
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.
Ljeto u Opatiji ima svoj zvuk – i sinoć je zvučalo kao "Sofia". Na velikoj sceni Ljetne pozornice, okupanoj mjesečinom i morskim povjetarcem, nastupio je karizmatični Alvaro Soler i oduševio publiku svojim prvim koncertom u Hrvatskoj. Bio je to trenutak koji se dugo čekao, a kad se napokon dogodio – nadmašio je očekivanja.
Uoči spektakularnih koncerata Beyoncé u Atlanti, njezina turneja Cowboy Carter doživjela je neugodan udarac – ukradeni su tvrdi diskovi s neobjavljenom glazbom i planovima nastupa.
U trenutku kada su milijuni fanova diljem svijeta pomislili da je nemoguće ponovno stvoriti magiju Hogwartsa – HBO je odlučio pokušati. I uspjeli su nas ponovno zaintrigirati. Nakon mjeseci nagađanja i tišine, napokon znamo kako izgleda novi Hagrid – a još važnije, znamo tko će ga glumiti.
U svijetu muške mode, gdje klasika često caruje, rijetki su trenuci kada se klasičan komad poput crnog odijela uspije reinterpretirati na način koji oduzima dah. Upravo to je postigao pjevač Matija Cvek — u ovoj besprijekornoj, ali odvažno pomaknutoj inačici crnog odijela, dokazao je kako crno nije rezervirano isključivo za zimu, večernje domjenke ili stroge protokole. Crno, u njegovoj izvedbi, postaje ljetna poezija.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Nekadašnja djevojka iz susjedstva, danas jedna od najomiljenijih globalnih pop zvijezda, Kylie Minogue već desetljećima simbolizira nešto mnogo više od glazbe. Za brojne pripadnike LGBTQ+ zajednice, njezin lik i djelo postali su gotovo mitski – ona nije samo pjevačica, već utjelovljenje slobode, prihvaćanja i radosti. No, kako je ovaj fenomen počeo? I zašto upravo Kylie?