Izgleda da će ova pjevačica i glumica uskoro biti samo glumica.
Selena Gomez(31) kaže da ima “još jedan album” prije nego što se potpuno povuče iz glazbe.
“Počela sam se jako zabavljati s glazbom, a onda je turneja bila stvarno zabavna,” rekla je u epizodi podcasta “Smartless”, koji će izići tek 7. 1., ali su ga iz E! News već poslušali.
“Radila sam svoju TV seriju [“Wizards of Waverly Place”] u isto vrijeme i jednostavno mi je bilo zabavno pa sam nastavila“, prisjetila se. “Ali što sam starija, sve više mislim da bih se trebala odlučiti samo za jednu karijeru.”
Nastavljajući, zvijezda serije “Only Murders In the Building” rekla je: “Osjećam se kao da imam još jedan album u sebi, ali vjerojatno bih odabrala glumu. Htjela bih se odmoriti jer sam umorna.”
Selena Gomez pjevačica više ne planira biti, potpuno će se posvetiti glumi
Selena je u karijeri do sada izdala tri albuma – debitantski “Stars Dance” iz 2013., Revival iz 2015. te posljednji Rare iz 2020. Prije toga je pjevala u bendu Selena Gomez & The Scene s kojim je snimila također tri albuma. Unatoč tome što je postigla glazbeni uspjeh, Gomez nije bila na turneji od svoje turneje “Revival” 2016. koju je otkazala na polovici, zbog problema s mentalnim zdravljem uslijed dijagnoze lupusa.
Selena glumi u uspješnoj seriji Only Murders in the Building sa Steveom Martinom i Martinom Shortom.FOTO: Profimedia
Pjevačica je održala 55 nastupa na turneji prije nego što je doživjela, kako je to njezina prijateljica nazvala, “psihotični slom“.
“U jednom trenutku je rekla: ‘Ne želim sada biti živa. Ne želim živjeti’, rekla je Selenina bivša pomoćnica Theresa u njezinom Apple TV+ dokumentarcu, “My Mind and Me”.
“Bio je to jedan od onih trenutaka kada je pogledate u oči i tamo nema ničega. Bio je samo mrkli mrak. To je tako strašno.” prisjeća se Theresa.
“Kažeš, Ovome treba stati na kraj. Moramo ići kući.”
Selena Gomez je nakon zadnje turneje završila u psihijatrijskoj bolnici
Seleni Gomez je kasnije dijagnosticiran bipolarni poremećaj te se nakon turneje liječila u psihijatrijskoj ustanovi.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.