Sara Renar otvara vrata svoje “Pustinje” – pjesme koja istražuje prostor između jezika, tišine i promjene
Postoji nešto gotovo hipnotično u načinu na koji Sara Renar stvara glazbu. Njezin novi singl “Pustinja / The Desert” još jednom potvrđuje da je riječ o jednoj od najautentičnijih autorica domaće scene – umjetnici koja se ne boji propitivati granice između jezika, zvuka i tišine.
Nakon hvaljenog singla Nježne riječi, Sara donosi atmosferičnu i vizualno snažnu pjesmu koja lebdi između sna i stvarnosti. Pustinja je istovremeno glazba i misao, prostor u kojem se hrvatski i engleski jezik pretapaju u novu, zajedničku emociju.
“Na neki način, pjesma govori o klimatskim promjenama – sve nas guta pustinja – ali i o rubnim stanjima, izmjenama… Željela sam da se zvuk i tekst međusobno dopunjuju, da bude prostora za tišinu, za disanje”, otkriva Sara.
Kao i uvijek, Renar kroz minimalizam i poetsko ponavljanje gradi svijet koji više osjećamo nego što ga razumijemo. Pjesma nosi njezin prepoznatljiv rukopis – nježnost, intelektualnu dubinu i emocionalnu suzdržanost koja istovremeno otvara cijeli spektar značenja.
Spot, koji potpisuje sama Sara, nastavlja tu ideju. Ogoljeni pejzaži, suptilne geste i svjetlost koja “živi” u pustinji stvaraju vizualnu metaforu kolektivnog otuđenja, ali i osobnog buđenja. Glazbu potpisuje Dimitrije Simović, a produkciju Sara Renar i Jan Kinčl. Kamera Darija Matića i produkcija Dore Perharić upotpunjuju cijeli doživljaj – svaki kadar je kadar tišine.
Stih “Veliki jezici imaju veliki domet, mali se jezici ljube” postaje središnja misao pjesme – pitanje identiteta, blizine i načina na koji komuniciramo ono što je najtiše u nama.
S novim singlom Pustinja / The Desert, Sara otvara novo poglavlje svog stvaralaštva – introspektivnije, hrabrije i još dublje uronjeno u svijet između jezika, sjećanja i glazbe.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.