Plavi orkestar ponovno pomiče granice: rasprodali su Šalatu i Arenu, a sada dolaze u Rijeku i Split!
Koncertna euforija koju je pokrenuo Plavi orkestar ne pokazuje znakove usporavanja – nakon što su rasprodali pulsku Arenu, zagrebačku Arenu i legendarni koncert na Šalati, ovaj kultni sarajevski bend priprema novu glazbenu invaziju, i to na Rijeku i Split.
Prva jesenska stanica bit će Dvorana mladosti na Trsatu u Rijeci, gdje će publika uživati u hitovima Plavog orkestra 14. studenoga 2025., dok će splitski fanovi na red doći 13. prosinca u Dvorani Gripe. Atmosfera najavljenih koncerata već je naelektrizirana – rijetko se događa da bend s četiri desetljeća karijere uspije okupiti publiku svih generacija, od tinejdžera do njihovih roditelja i baka.
„Otkako smo počeli ovu comeback turneju, gledam vas mlade i stalno se pitam – otkud ja vama? Jeste li čuli za nas od roditelja? Opet, mi u vašim godinama nismo slušali roditelje“, rekao je Saša Lošić – Loša na rasprodanoj Šalati, izazvavši ovacije publike i potvrdivši kako je Plavi orkestar most između generacija koje rijetko dijele isti glazbeni jezik.
Na koncertima danas nije neuobičajen prizor tinejdžera u majicama i kapicama kakve nosi Loša; mnogi od njih pjesme kao što su „Suada“, „Bolje biti pijan nego star“ i „Sava tiho teče“ čuju prvi put, pjevajući ih u glas s roditeljima, bakama i djedovima.
Plavi orkestar osnovan je 1983. godine u Sarajevu, a već s prvim albumom „Soldatski bal“ (1985.) postaje diskografska i koncertna senzacija, prodavši više od pola milijuna primjeraka. Slijedili su hit albumi „Smrt fašizmu“ (1986.), „Sunce na prozoru“ (1989.), dok su povratnički albumi „Longplay“ (1998.) i „Sedam“ (2012.) potvrdili status benda koji uspješno spaja prošlost i sadašnjost.
Turneja kojom se obilježava više od 40 godina karijere donijela je rekordne posjete i rasprodane dvorane, a svaki novi grad u kojem se najavi koncert doživljava pravi glazbeni fenomen – ulaznice planu u rekordnom roku. Sljedeća postaja bit će riječki koncert 14. studenoga, koji otvara val jesenskih nastupa, a Split će zaključiti ovu spektakularnu turneju 13. prosinca.
Ulaznice za Rijeku dostupne su putem Eventim.hr, dok se one za Split mogu kupiti i na Adriaticket.hr, što znači da fanovi još uvijek imaju priliku osjetiti čaroliju Plavog orkestra uživo – fenomen koji spaja generacije i dokazuje da hitovi koji osvajaju srca ne poznaju granice vremena.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.