Talentirani profesor informatike Petar Brkljačić u proteklih se godinu dana pokazao u najboljem mogućem svjetlu pred publikom kroz nastupe na The Voiceu i Dori, na kojoj je dugo vrijeme prema mišljenju publike slovio kao jedan od favorita. Pjesma “Prašina” je prilično drugačija od prošla dva singla, a razlog se dijelom krije i u novom autoru.
Šarmantni splitski glazbenik osvojio je srca, pogotovo ženskog dijela publike, zahvaljujući svom glasu, ali i stasu. Petar ne krije da radi na sebi, a vidi se to i po reakcijama koje mu pristižu svakodnevno. Nakon objave singla prvijenca “Sakrij me u dlanove” te odličnih predstava na Dori, gdje je izvodio pjesmu “Kraj”, u ruke nam predaje singl “Prašina”, na kojemu je surađivao s autorom glazbe i teksta, Antom Pecotićem. Aranžman i produkcija su zasluga Hrvoja Domazeta s kojim je Petar već surađivao.
“Pjesma ‘Prašina’ nastala je iz onih tišina koje govore više od riječi — iz trenutaka kad dvije osobe sjede za istim stolom, a između njih je ledena praznina. Balada progovara o kraju ljubavi koji ne dolazi naglo, već tiho, polako, dok ne postane navika. To je priča o emocionalnom umoru, o pokušajima da se ljubav sačuva, i o prihvaćanju da ponekad ni to nije dovoljno”, govori Petar o pjesmi.
Glazbeni spot donosi intimnu i vizualno sugestivnu priču o tišini, gubitku i emocionalnom povlačenju iz odnosa koji je nekoć bio pun ljubavi. Sniman na surovom, ogoljenom krajoliku otoka Paga, spot koristi prirodnu pustoš kao simbol unutarnjeg stanja glavnog lika – napuštenost, tišinu i prazninu koja ostaje nakon što emocije izblijede.
Spot je minimalistički, poetski i emocionalno nabijen – vizualni odraz pjesme koja istražuje ljubav koja je nestala, i tišinu koja je ostala.
“Autor pjesme, Ante Pecotić, i ja odmah smo se prepoznali kroz ovu priču — zahvaljujući mojoj menadžerici Lidiji Samardžiji, koja je osjetila da postoji nešto posebno u toj pjesmi i toj kombinaciji. Od samog početka, sve je sjelo na svoje mjesto kao da se znamo godinama. Bila je to suradnja u kojoj smo se razumjeli bez puno riječi”, opisao je Petar kreativni proces iza pjesme.
Vizualni svijet pjesme je ponovno napravljen u suradnji s redateljem Andrijom Jurčevićem, s kojim je Petar do sada ostvario sve svoje video spotove. Osjećaj za emociju u slici i atmosferu daje pjesmi dodatnu dimenziju, a Petar vjeruje da će zato spot, baš kao i pjesma, pronaći put do ljudi.
Nakon Dore intenzivno radi dalje na svojoj karijeri, pa nije dugo čekao kako bi Petar ponovno probao oduševiti publiku:“Sudjelovanje na Dori bilo je nevjerojatno iskustvo koje me dodatno motiviralo da nastavim stvarati i razvijati se kao glazbenik. Nakon tog nastupa, okrenuo sam se novim pjesmama, studiju, suradnjama koje me istinski inspiriraju i, naravno, pripremi novih nastupa.”
S puno ideja u glavi – i glazbeno i vizualno – mladom je glazbeniku cilj ostati autentičan i iskren u svemu što radi. Obje dosadašnje pjesme dobile su sjajne reakcije, a majstor mnogih glazbenih zanata dokazuje da se uz produkciju, skladanje, pisanje, ali i rad u školi može ostvariti i s mikrofonom u ruci.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.