Talentirani profesor informatike Petar Brkljačić u proteklih se godinu dana pokazao u najboljem mogućem svjetlu pred publikom kroz nastupe na The Voiceu i Dori, na kojoj je dugo vrijeme prema mišljenju publike slovio kao jedan od favorita. Pjesma “Prašina” je prilično drugačija od prošla dva singla, a razlog se dijelom krije i u novom autoru.
Šarmantni splitski glazbenik osvojio je srca, pogotovo ženskog dijela publike, zahvaljujući svom glasu, ali i stasu. Petar ne krije da radi na sebi, a vidi se to i po reakcijama koje mu pristižu svakodnevno. Nakon objave singla prvijenca “Sakrij me u dlanove” te odličnih predstava na Dori, gdje je izvodio pjesmu “Kraj”, u ruke nam predaje singl “Prašina”, na kojemu je surađivao s autorom glazbe i teksta, Antom Pecotićem. Aranžman i produkcija su zasluga Hrvoja Domazeta s kojim je Petar već surađivao.
“Pjesma ‘Prašina’ nastala je iz onih tišina koje govore više od riječi — iz trenutaka kad dvije osobe sjede za istim stolom, a između njih je ledena praznina. Balada progovara o kraju ljubavi koji ne dolazi naglo, već tiho, polako, dok ne postane navika. To je priča o emocionalnom umoru, o pokušajima da se ljubav sačuva, i o prihvaćanju da ponekad ni to nije dovoljno”, govori Petar o pjesmi.
Glazbeni spot donosi intimnu i vizualno sugestivnu priču o tišini, gubitku i emocionalnom povlačenju iz odnosa koji je nekoć bio pun ljubavi. Sniman na surovom, ogoljenom krajoliku otoka Paga, spot koristi prirodnu pustoš kao simbol unutarnjeg stanja glavnog lika – napuštenost, tišinu i prazninu koja ostaje nakon što emocije izblijede.
Spot je minimalistički, poetski i emocionalno nabijen – vizualni odraz pjesme koja istražuje ljubav koja je nestala, i tišinu koja je ostala.
“Autor pjesme, Ante Pecotić, i ja odmah smo se prepoznali kroz ovu priču — zahvaljujući mojoj menadžerici Lidiji Samardžiji, koja je osjetila da postoji nešto posebno u toj pjesmi i toj kombinaciji. Od samog početka, sve je sjelo na svoje mjesto kao da se znamo godinama. Bila je to suradnja u kojoj smo se razumjeli bez puno riječi”, opisao je Petar kreativni proces iza pjesme.
Vizualni svijet pjesme je ponovno napravljen u suradnji s redateljem Andrijom Jurčevićem, s kojim je Petar do sada ostvario sve svoje video spotove. Osjećaj za emociju u slici i atmosferu daje pjesmi dodatnu dimenziju, a Petar vjeruje da će zato spot, baš kao i pjesma, pronaći put do ljudi.
Nakon Dore intenzivno radi dalje na svojoj karijeri, pa nije dugo čekao kako bi Petar ponovno probao oduševiti publiku:“Sudjelovanje na Dori bilo je nevjerojatno iskustvo koje me dodatno motiviralo da nastavim stvarati i razvijati se kao glazbenik. Nakon tog nastupa, okrenuo sam se novim pjesmama, studiju, suradnjama koje me istinski inspiriraju i, naravno, pripremi novih nastupa.”
S puno ideja u glavi – i glazbeno i vizualno – mladom je glazbeniku cilj ostati autentičan i iskren u svemu što radi. Obje dosadašnje pjesme dobile su sjajne reakcije, a majstor mnogih glazbenih zanata dokazuje da se uz produkciju, skladanje, pisanje, ali i rad u školi može ostvariti i s mikrofonom u ruci.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.