Talentirani profesor informatike Petar Brkljačić u proteklih se godinu dana pokazao u najboljem mogućem svjetlu pred publikom kroz nastupe na The Voiceu i Dori, na kojoj je dugo vrijeme prema mišljenju publike slovio kao jedan od favorita. Pjesma “Prašina” je prilično drugačija od prošla dva singla, a razlog se dijelom krije i u novom autoru.
Šarmantni splitski glazbenik osvojio je srca, pogotovo ženskog dijela publike, zahvaljujući svom glasu, ali i stasu. Petar ne krije da radi na sebi, a vidi se to i po reakcijama koje mu pristižu svakodnevno. Nakon objave singla prvijenca “Sakrij me u dlanove” te odličnih predstava na Dori, gdje je izvodio pjesmu “Kraj”, u ruke nam predaje singl “Prašina”, na kojemu je surađivao s autorom glazbe i teksta, Antom Pecotićem. Aranžman i produkcija su zasluga Hrvoja Domazeta s kojim je Petar već surađivao.
“Pjesma ‘Prašina’ nastala je iz onih tišina koje govore više od riječi — iz trenutaka kad dvije osobe sjede za istim stolom, a između njih je ledena praznina. Balada progovara o kraju ljubavi koji ne dolazi naglo, već tiho, polako, dok ne postane navika. To je priča o emocionalnom umoru, o pokušajima da se ljubav sačuva, i o prihvaćanju da ponekad ni to nije dovoljno”, govori Petar o pjesmi.
Glazbeni spot donosi intimnu i vizualno sugestivnu priču o tišini, gubitku i emocionalnom povlačenju iz odnosa koji je nekoć bio pun ljubavi. Sniman na surovom, ogoljenom krajoliku otoka Paga, spot koristi prirodnu pustoš kao simbol unutarnjeg stanja glavnog lika – napuštenost, tišinu i prazninu koja ostaje nakon što emocije izblijede.
Spot je minimalistički, poetski i emocionalno nabijen – vizualni odraz pjesme koja istražuje ljubav koja je nestala, i tišinu koja je ostala.
“Autor pjesme, Ante Pecotić, i ja odmah smo se prepoznali kroz ovu priču — zahvaljujući mojoj menadžerici Lidiji Samardžiji, koja je osjetila da postoji nešto posebno u toj pjesmi i toj kombinaciji. Od samog početka, sve je sjelo na svoje mjesto kao da se znamo godinama. Bila je to suradnja u kojoj smo se razumjeli bez puno riječi”, opisao je Petar kreativni proces iza pjesme.
Vizualni svijet pjesme je ponovno napravljen u suradnji s redateljem Andrijom Jurčevićem, s kojim je Petar do sada ostvario sve svoje video spotove. Osjećaj za emociju u slici i atmosferu daje pjesmi dodatnu dimenziju, a Petar vjeruje da će zato spot, baš kao i pjesma, pronaći put do ljudi.
Nakon Dore intenzivno radi dalje na svojoj karijeri, pa nije dugo čekao kako bi Petar ponovno probao oduševiti publiku:“Sudjelovanje na Dori bilo je nevjerojatno iskustvo koje me dodatno motiviralo da nastavim stvarati i razvijati se kao glazbenik. Nakon tog nastupa, okrenuo sam se novim pjesmama, studiju, suradnjama koje me istinski inspiriraju i, naravno, pripremi novih nastupa.”
S puno ideja u glavi – i glazbeno i vizualno – mladom je glazbeniku cilj ostati autentičan i iskren u svemu što radi. Obje dosadašnje pjesme dobile su sjajne reakcije, a majstor mnogih glazbenih zanata dokazuje da se uz produkciju, skladanje, pisanje, ali i rad u školi može ostvariti i s mikrofonom u ruci.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.