HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Talentirani profesor informatike Petar Brkljačić u proteklih se godinu dana pokazao u najboljem mogućem svjetlu pred publikom kroz nastupe na The Voiceu i Dori, na kojoj je dugo vrijeme prema mišljenju publike slovio kao jedan od favorita. Pjesma “Prašina” je prilično drugačija od prošla dva singla, a razlog se dijelom krije i u novom autoru.

Šarmantni splitski glazbenik osvojio je srca, pogotovo ženskog dijela publike, zahvaljujući svom glasu, ali i stasu. Petar ne krije da radi na sebi, a vidi se to i po reakcijama koje mu pristižu svakodnevno. Nakon objave singla prvijenca “Sakrij me u dlanove” te odličnih predstava na Dori, gdje je izvodio pjesmu “Kraj”, u ruke nam predaje singl “Prašina”, na kojemu je surađivao s autorom glazbe i teksta, Antom Pecotićem. Aranžman i produkcija su zasluga Hrvoja Domazeta s kojim je Petar već surađivao.

“Pjesma ‘Prašina’ nastala je iz onih tišina koje govore više od riječi — iz trenutaka kad dvije osobe sjede za istim stolom, a između njih je ledena praznina. Balada progovara o kraju ljubavi koji ne dolazi naglo, već tiho, polako, dok ne postane navika. To je priča o emocionalnom umoru, o pokušajima da se ljubav sačuva, i o prihvaćanju da ponekad ni to nije dovoljno”, govori Petar o pjesmi.

Glazbeni spot donosi intimnu i vizualno sugestivnu priču o tišini, gubitku i emocionalnom povlačenju iz odnosa koji je nekoć bio pun ljubavi. Sniman na surovom, ogoljenom krajoliku otoka Paga, spot koristi prirodnu pustoš kao simbol unutarnjeg stanja glavnog lika – napuštenost, tišinu i prazninu koja ostaje nakon što emocije izblijede.

Spot je minimalistički, poetski i emocionalno nabijen – vizualni odraz pjesme koja istražuje ljubav koja je nestala, i tišinu koja je ostala.

“Autor pjesme, Ante Pecotić, i ja odmah smo se prepoznali kroz ovu priču — zahvaljujući mojoj menadžerici Lidiji Samardžiji, koja je osjetila da postoji nešto posebno u toj pjesmi i toj kombinaciji. Od samog početka, sve je sjelo na svoje mjesto kao da se znamo godinama. Bila je to suradnja u kojoj smo se razumjeli bez puno riječi”, opisao je Petar kreativni proces iza pjesme.

Vizualni svijet pjesme je ponovno napravljen u suradnji s redateljem Andrijom Jurčevićem, s kojim je Petar do sada ostvario sve svoje video spotove. Osjećaj za emociju u slici i atmosferu daje pjesmi dodatnu dimenziju, a Petar vjeruje da će zato spot, baš kao i pjesma, pronaći put do ljudi.

Nakon Dore intenzivno radi dalje na svojoj karijeri, pa nije dugo čekao kako bi Petar ponovno probao oduševiti publiku: “Sudjelovanje na Dori bilo je nevjerojatno iskustvo koje me dodatno motiviralo da nastavim stvarati i razvijati se kao glazbenik. Nakon tog nastupa, okrenuo sam se novim pjesmama, studiju, suradnjama koje me istinski inspiriraju i, naravno, pripremi novih nastupa.”

S puno ideja u glavi – i glazbeno i vizualno – mladom je glazbeniku cilj ostati autentičan i iskren u svemu što radi. Obje dosadašnje pjesme dobile su sjajne reakcije, a majstor mnogih glazbenih zanata dokazuje da se uz produkciju, skladanje, pisanje, ali i rad u školi može ostvariti i s mikrofonom u ruci.

 


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025