Ananda, mlada 22-godišnja glazbenica iz Splita, svojim talentom i svestranošću osvaja glazbenu scenu te redefinira poimanje umjetnika nove generacije. Od ranog djetinjstva posvećena glazbi, Ananda je razvila širok spektar vještina koje uključuju pjevanje, pisanje pjesama, skladanje, produkciju, miksanje i mastering. Uz to, vrsna je instrumentalistica na gitari i klaviru, što njezine glazbene projekte čini bogatim i duboko osobnim.
Iako je odrasla uz sunce Splita, posljednjih nekoliko godina Ananda živi i stvara u Zagrebu, gdje je 2023. godine završila prestižnu MPA akademiju za glazbenog inženjera. Kao dijete, oblikovala ju je mentorica Teana Kovačević, koja ju je naučila suverenosti na pozornici, harmonijama i performansu. Upravo zahvaljujući tim ranim iskustvima, javni nastupi postali su Anandin prirodni teren, a trema za nju gotovo nepoznat osjećaj.
Loading ...
Anandina ljubav prema umjetnosti ne zaustavlja se na glazbi – od 2009. godine aktivno se bavi plesom, koji često uključuje u svoje nastupe, spajajući pokret i zvuk u jedinstven umjetnički izričaj. Ova kombinacija posebno dolazi do izražaja na sceni, gdje Ananda koristi svaki segment svoje umjetničke osobnosti kako bi publici pružila nezaboravno iskustvo.
Surađivala je s nizom poznatih izvođača poput Albine i Nevene Božović, a njezine pjesme prelaze granice Hrvatske. Autorica je hitova za glazbenike iz Italije, SAD-a i Srbije, dok njezina pjesma OnE, izvedena pod vodstvom Rogera Montejana, osvaja nagradu Best Song of Pangea na Intercontinental Music Awards 2024. godine.
Pisanje pjesama za Anandu ima poseban značaj – to je najintimniji dio njezine umjetnosti. Izražavajući svoje emocije i priče na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku, Ananda stvara glazbu koja ne poznaje jezične ili kulturne granice. Svoju umjetnost obogaćuje surađujući s međunarodnim timovima, od švedskih producenata do talijanskih kolega, dok je njezin prepoznatljivi stil obojen bogatim harmonijama, kinematskim aranžmanima i žanrovskom raznolikošću.
Na Dori 2025. Ananda se istaknula ne samo kao izvođačica nego i kao autorica pjesama Monopol i Enigma, koje su izveli IVXN i Irma. Ovaj uspjeh za nju je bio prilika za istraživanje novih zvučnih aspekata i kreativnih izazova, dodatno potvrdivši njezinu svestranost i inovativnost.
Njezina pjesma Lies Lay Cold nastala je spontano, u trenutku inspiracije tijekom boravka u Göteborgu. Iako ju je isprva željela zadržati za sebe, nagovor prijatelja i oduševljenje njezinih producenata doveli su do toga da pjesma postane jedno od njezinih najosobnijih djela. Ta iskrenost i emotivnost, utkane u njezine melodije, ono su što publika najviše prepoznaje i cijeni.
Za Anandu, glazba nije samo umjetnost, već most između različitih kultura, jezika i emocija. Njezina strast prema stvaranju, neustrašivost u istraživanju novih žanrova i predanost vlastitoj viziji čine je iznimnom umjetnicom koja neprekidno pomiče granice. Njezina priča, tek u usponu, inspiracija je svima koji vjeruju da snovi mogu postati stvarnost kada su popraćeni neumornim radom i iskrenošću prema sebi.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.