Na šestu obljetnicu smrti neponovljivog Olivera Dragojevića u sklopu prijenosa koncerta “Trag u beskraju”, u njegovoj Veloj Luci premijerno je pušten spot za novu pjesmu “Vrime je”.
Spot i pjesma raznježili su brojne okupljene u Veloj Luci i gledatelje ispred TV ekrana.
“Oliver je bio poseban čovjek koji je svojom pjesmom dopirao duboko u dušu i bojao naše živote posebnim bojama. Oliver je pisma, Oliver je more… Lijepo je bilo s Oliverom dijeliti zajedničke note i surađivati s Marijanom Banom, biti svjedok kad ti svojim pjevanjem u pjesmu unosi ono jedinstveno i posebno, onako kako je jedino on to znao. ‘Vrime je’ je jedna emotivna pjesma, rezultat lijepih trenutaka druženja s glazbom i dragim ljudima. Nastala prije desetak godina i drago mi je što je sada imamo priliku podijeliti sa svima.”, o pjesmi i suradnji s Oliverom je izjavio Tomislav Mrduljaš.
Emotivan prateći video spot za “Vrime je” potpisuje redatelj Toni Mijač koji je otkrio što ga je inspiriralo za ovaj vizualni koncept: “Inspiracija za koncept spota ‘Vrime je’ mi je došla nakon samo nekoliko preslušavanja pjesme te uranjanja u Oliverovu čarobnu interpretaciju, melankoličan tekst i melodiju koja stvara lijep ali i bolan dojam. Kod razmišljanja o vizualizaciji pjesme, dolazile su mi ideje o praćenju osobe koja se nakon rastanka i/ili gubitka jako bliske osobe saživljava s novom realnošću te prolazi katarzu oslobađanja od zarobljenosti u prošlosti i nalaženje sreće u sadašnjosti s lijepim uspomenama koje prate. Nakon ispisivanja scena, osjetio sam priliku za ubacivanje određenih motiva iz Oliverovih prijašnjih spotova koji su doprinosili njegovoj vizualnoj upečatljivosti te sam tu vidio priliku za dodatnu posvetu i homage velikoj legendi u nadi da će ih gledatelji te motive i prepoznati.”
Nježna, emotivna i nostalgična pjesma “Vrime je”, baš onakva na kakvu su navikli Oliverovi brojni obožavatelji, stiže nakon velikog hita “Ne mogu ti reći” objavljenog u ožujku, a kojim je najavljen album “Dolaziš” s dvanaest novih Oliverovih pjesama. Za album su dvije godine prikupljani i preslušavani materijali, uloženi su sati pomnog biranja, prisjećanja na sve njegove komentare i upute, kako bi se sve pjesme napravile sa sigurnošću u njegovo odobravanje.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.