HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Na šestu obljetnicu smrti neponovljivog Olivera Dragojevića u sklopu prijenosa koncerta “Trag u beskraju”, u njegovoj Veloj Luci premijerno je pušten spot za novu pjesmu “Vrime je”.

Spot i pjesma raznježili su brojne okupljene u Veloj Luci i gledatelje ispred TV ekrana.

“Oliver je bio poseban čovjek koji je svojom pjesmom dopirao duboko u dušu i bojao naše živote posebnim bojama. Oliver je pisma, Oliver je more… Lijepo je bilo s Oliverom dijeliti zajedničke note i surađivati s Marijanom Banom, biti svjedok kad ti svojim pjevanjem u pjesmu unosi ono jedinstveno i posebno, onako kako je jedino on to znao. ‘Vrime je’ je jedna emotivna pjesma, rezultat lijepih trenutaka druženja s glazbom i dragim ljudima. Nastala prije desetak godina i drago mi je što je sada imamo priliku podijeliti sa svima.”, o pjesmi i suradnji s Oliverom je izjavio Tomislav Mrduljaš.

Emotivan prateći video spot za “Vrime je” potpisuje redatelj Toni Mijač koji je otkrio što ga je inspiriralo za ovaj vizualni koncept: “Inspiracija za koncept spota ‘Vrime je’ mi je došla nakon samo nekoliko preslušavanja pjesme te uranjanja u Oliverovu čarobnu interpretaciju, melankoličan tekst i melodiju koja stvara lijep ali i bolan dojam. Kod razmišljanja o vizualizaciji pjesme, dolazile su mi ideje o praćenju osobe koja se nakon rastanka i/ili gubitka jako bliske osobe saživljava s novom realnošću te prolazi katarzu oslobađanja od zarobljenosti u prošlosti i nalaženje sreće u sadašnjosti s lijepim uspomenama koje prate. Nakon ispisivanja scena, osjetio sam priliku za ubacivanje određenih motiva iz Oliverovih prijašnjih spotova koji su doprinosili njegovoj vizualnoj upečatljivosti te sam tu vidio priliku za dodatnu posvetu i homage velikoj legendi u nadi da će ih gledatelji te motive i prepoznati.”

Nježna, emotivna i nostalgična pjesma “Vrime je”, baš onakva na kakvu su navikli Oliverovi brojni obožavatelji, stiže nakon velikog hita “Ne mogu ti reći” objavljenog u ožujku, a kojim je najavljen album “Dolaziš” s dvanaest novih Oliverovih pjesama.  Za album su dvije godine prikupljani i preslušavani materijali, uloženi su sati pomnog biranja, prisjećanja na sve njegove komentare i upute, kako bi se sve pjesme napravile sa sigurnošću u njegovo odobravanje.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025