Na šestu obljetnicu smrti neponovljivog Olivera Dragojevića u sklopu prijenosa koncerta “Trag u beskraju”, u njegovoj Veloj Luci premijerno je pušten spot za novu pjesmu “Vrime je”.
Spot i pjesma raznježili su brojne okupljene u Veloj Luci i gledatelje ispred TV ekrana.
“Oliver je bio poseban čovjek koji je svojom pjesmom dopirao duboko u dušu i bojao naše živote posebnim bojama. Oliver je pisma, Oliver je more… Lijepo je bilo s Oliverom dijeliti zajedničke note i surađivati s Marijanom Banom, biti svjedok kad ti svojim pjevanjem u pjesmu unosi ono jedinstveno i posebno, onako kako je jedino on to znao. ‘Vrime je’ je jedna emotivna pjesma, rezultat lijepih trenutaka druženja s glazbom i dragim ljudima. Nastala prije desetak godina i drago mi je što je sada imamo priliku podijeliti sa svima.”, o pjesmi i suradnji s Oliverom je izjavio Tomislav Mrduljaš.
Emotivan prateći video spot za “Vrime je” potpisuje redatelj Toni Mijač koji je otkrio što ga je inspiriralo za ovaj vizualni koncept: “Inspiracija za koncept spota ‘Vrime je’ mi je došla nakon samo nekoliko preslušavanja pjesme te uranjanja u Oliverovu čarobnu interpretaciju, melankoličan tekst i melodiju koja stvara lijep ali i bolan dojam. Kod razmišljanja o vizualizaciji pjesme, dolazile su mi ideje o praćenju osobe koja se nakon rastanka i/ili gubitka jako bliske osobe saživljava s novom realnošću te prolazi katarzu oslobađanja od zarobljenosti u prošlosti i nalaženje sreće u sadašnjosti s lijepim uspomenama koje prate. Nakon ispisivanja scena, osjetio sam priliku za ubacivanje određenih motiva iz Oliverovih prijašnjih spotova koji su doprinosili njegovoj vizualnoj upečatljivosti te sam tu vidio priliku za dodatnu posvetu i homage velikoj legendi u nadi da će ih gledatelji te motive i prepoznati.”
Nježna, emotivna i nostalgična pjesma “Vrime je”, baš onakva na kakvu su navikli Oliverovi brojni obožavatelji, stiže nakon velikog hita “Ne mogu ti reći” objavljenog u ožujku, a kojim je najavljen album “Dolaziš” s dvanaest novih Oliverovih pjesama. Za album su dvije godine prikupljani i preslušavani materijali, uloženi su sati pomnog biranja, prisjećanja na sve njegove komentare i upute, kako bi se sve pjesme napravile sa sigurnošću u njegovo odobravanje.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.