HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nakon uspjeha albuma prvijenca “Na cesti uz more”, kantautor Ivo Jurić ulazi u novu glazbenu eru s pjesmom “Biti pronađen”. Ovaj pop rock singl donosi priču o osjećaju čežnje i  zaljubljenosti – trenutku kada se istovremeno osjećate izgubljeno, ali i potpuno pronađeno.

“Pjesma priča o onom trenutku kada ti je sve novo, a opet poznato; kada osjećaš da pripadaš i da je to tvoje mjesto,” kaže Ivo. Inspiriran osobnim iskustvima, Ivo u ovom singlu donosi osvježenje u svom zvuku, spajajući prepoznatljivu emocionalnu dubinu s pop rock aranžmanima koji su bezvremenski i bliski slušateljima svih generacija.

Za produkciju i aranžman pjesme zaslužan je Srđan Sekulović Skansi, jedan od najpriznatijih glazbenih producenata u regiji. Njegov rad uključuje hitove Dine Dvornika poput “Hipnotiziran” i “Pelin i med”, kao i suradnje s glazbenicima poput Josipe Lisac, Massima i Tonyja Cetinskog. “Skansi i ja pronašli smo zajednički jezik u glazbi. Ovo je tek početak naše suradnje,” otkriva Ivo, naglašavajući kako je pjesma snimljena u zagrebačkom Lemon Production studiju.

Singl prati i video spot koji je režirao Dino Kadragić, a sniman je na prepoznatljivim ulicama Zagreba. Toplina grada i njegova atmosfera savršeno odražavaju emotivnu dubinu pjesme.

Nakon hvaljenog albuma “Na cesti uz more”, koji je spojio rock, pop melodije i country elemente, Ivo Jurić nastavlja pričati intimne priče protkane univerzalnim emocijama. Njegove pjesme, poput hita “Sad i zauvijek” ili energičnog “Mozak jedne djevojk”e, već su osvojile publiku i pokazale širok spektar njegovog autorskog izraza.

Nova godina donosi nove pjesme, brojne koncerte diljem zemlje i nastavak suradnje s vrhunskim glazbenicima.


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025