Oops! Senzualni throwback RnB i pop atrakcije Noelle koja otvara Doru!
Osječanka Noelle pjesmom „Baby Baby“ otvara nadolazeću Doru, a nekoliko dana prije premijernog nastupa na pozornici HRT-a, Noelle nas je svježim spotom vratila u zlatno doba MTV-ja.
Britney, Alliyah i Kylie tri su kraljice milenijskoga popa i RnB-ja kojima je ova rasplesana milenijalka odala počast u svom spotu. Noelle je bila sama svoja stilistica i pokazala odakle vuče glazbene korijene kao pjevačica, ali i plesačica.
Nastup na Dori za Noelle je jako važan iskorak i potvrda da njezina glazbena karijera ide uzlaznom putanjom i u pravom smjeru. „Baby Baby“ korak je bliže albumu prvijencu kojim namjerava okruniti ljeto 2024.
Noelle će u četvrtak 22. 2. probiti led na tri večeri scenskog spektakla Dore. Svjetski nagrađivanja koreografkinja i plesačica sprema korake koje će svi htjeti skinuti, a kakvi nam nedostaju u video produkciji.
„Dora je najvažniji i najprestižniji glazbeni događaj godine i veliko mi je zadovoljstvo biti dijelom tog spektakla. Samo pojavljivanje na tako velikoj i glamuroznoj pozornici za mene je velika stvar i dodatni motiv. Jako je zahtjevno pjevati i plesati u isto vrijeme ako se to želi izvesti na zadovoljavajućem nivou. Moja koreografija će zbog toga jednim dijelom morati biti podređena pjevanju, jer vokal je ipak na prvom mjestu. ‘Baby Baby’ je energična pjesma temeljena na odličnom plesnom grooveu, što je meni kao plesačici jako važno. Iako ima taj dramatičan dark electro-pop vibe, a i dalje je to moj prepoznatljivi RnB zvuk koji je na neki način postao moj zaštitni znak.” – rekla je Noelle.
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.