Dvorana Zamet u petak je je prštala od vokala i emocija pop zvijezde Nine Badrić koja je na samo Valentinovo održala svoj prvi samostalni koncert u Rijeci. U sklopu regionalne turneje “Moji ljudi”, glazbenica je uljepšala noć zaljubljenima, onima koji se tako osjećaju i onima koji će to tek postati te su svi imali priliku uživati u romantičnoj atmosferi i Nininoj emotivnoj interpretaciji njezinih najvećih hitova.
Nina Badrić prvi je put imala samostalni koncert u Rijeci
– Dobra večer, dobri ljudi. Hvala vam što ste sa mnom večeras, na mom prvom velikom i samostalnom koncertu u Rijeci. Čekala sam 30 godina da vam zapjevam na jednoj ovakvoj večeri. Želim da večeras slavimo ljubav, emociju, život, sitnice i krupice… Želim vam sretan Dan zaljubljenih i da se volimo svakoga dana – poručila je uzbuđena Nina oduševljenim obožavateljima.
Već od prvih taktova bilo je jasno da će Riječanke i Riječani uz omiljenu im domaću glazbenicu ovogodišnji Dan zaljubljenih pamtiti još godinama. Publika je s oduševljenjem dočekala svaki sljedeći hit, a posebno su emotivne reakcije izazvale pjesme poput “Dani i godine”, “Rekao si”, “Čarobno jutro”, “Dodiri od stakla”…
– Molim vas, budite blagi prema meni, ovo mi je prvi samostalni koncert kod vas, pa ako nešto pogriješim… Jednog dana, kad narastem, naučit ću. Večeras ću vam otpjevati pjesme koje su nastale dok neki od vas možda još nisu ni bili rođeni. Pjesme u kojima su djeca bila tek zamisao. Nadam se da ovdje ima i onih koji su moji vršnjaci, ha, gdje je ’87. godište – našalila se glazbena diva.
Nina Badrić za gosta je dovela legendarnog Alena Vitasovića
Kako je i najavila, na pozornici se Nini pridružio legendarni kolega Alen Vitasović.
– Pitala sam se koga bih voljela slušati u Rijeci? Sjetila sam se fenomenalnog glazbenika s kojim sam 90-ih započela svoju karijeru. On kada bi se pojavio, vjerujete mi, bilo je kao da su se pojavili The Beatlesi. Od tolike mu popularnosti dugo godina nisam mogla prići. Međutim, najvažnije je da je bio i ostao divan čovjek, jedna iskrena duša, a meni je velika čast što je večeras došao podijeliti ovu jednu noć s nama. Jedan i jedini, legenda Alen Vitasović – rekla je Nina o kolegi.
– Hvala ti što si me pozvala. Obožavam te! Čuvaj se i nastavi tako dalje – poručio joj je Vitasović koji je izveo svoje hitove “Ne moren bež nje”, “Gušti su gušti” i “Jenu noć”.
Koncert je obilježila i vrhunska produkcija, fenomenalan light show te maestralni glazbenici koji su dodatno pridonijeli spektakularnom doživljaju večeri. Rijeka ima posebno mjesto u Nininoj karijeri jer je upravo u ovom gradu prije 21 godinu osvojila čak pet Porina, a sinoćnjim koncertom još jednom je potvrdila svoju posebnu povezanost s publikom na Kvarneru.
– U Rijeci sam doživjela najljepšu noć koju glazbenik može doživjeti. Ovdje sam osvojila svih pet Porina, te 2004. sam pobijedila u svih pet kategorija. Zato je Rijeka za mene jedan sretan grad. Hvala vam što ste došli i što ste bili moja ljubav večeras. Bili ste divni i neponovljivi. Daj Bože zdravlja da se što prije ponovno vidimo. Hvala vam što ste bili moji – izjavila je presretna glazbenica.
Nakon spektakularne riječke večeri, turneja “Moji ljudi” nastavlja se koncertom za Dan žena u zadarskoj dvorani Višnjik, gdje će Nina ponovno zapjevati sa svojim vjernim fanovima.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.