HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ovog srpnja Split je ponovno postao svjetska metropola elektroničke glazbe – privremeni dom za više od 145.000 Ultranauta iz čak 120 zemalja. Festival koji je i ove godine premašio sva očekivanja – glazbom, produkcijom, atmosferom, i onim nečim što se ne može izmjeriti brojevima – duhom.

ultra europe

Kad zvuk postane identitet grada

Park Mladeži bio je središnja točka energije, ritma i inovacije, s pozornicom visokih 23 metra, LED konstrukcijama koje su obasjale cijelu splitsku noć i preko 2400 pirotehničkih artikala koji su nebo pretvorili u vatrometni manifest. Svaki ton, svaki bljesak bio je dio pažljivo koreografiranog spektakla u kojem su glazba i tehnologija plesali u savršenom skladu.

ultra europe

A dok su svjetske premijere prštale pozornicama – od ekskluzivnog B2B seta Adama Beyera i Mau P-a, do iznenađenja koje je priredio Martin Garrix – Split je disao kao jedan veliki festivalski organizam. Svaki klub, svaka ulica, svaki boat party bio je nastavak istog ritma – elektronički soundtrack ljeta.

ultra europe

Destination ultra – festival koji spaja otoke, ljude i priče

No ULTRA Europe nije samo Split. To je i Bol. I Milna. I Vis. To je destinacijski festival koji svake godine otvara nova poglavlja u knjizi hrvatske festivalske scene. Nova lokacija – Olife Beach u Milni – zasjala je poput festivalskog dragulja, dok je Afrojack, koji je stigao dva sata prije nastupa, svojim setom spojio Mediteran i svijet, analogno i digitalno, prošlost i budućnost.

ultra europe

Završnica na Visu bila je čista poezija – uz zalazak sunca, kamene zidine Fortice i intimnu RESISTANCE atmosferu, publika je zaokružila jedno nezaboravno poglavlje. Jer ULTRA Europe nikad nije samo o glazbi – to je i putovanje, i zajedništvo, i ona nevidljiva nit koja povezuje ljude iz svih krajeva svijeta na jednom mjestu.

ultra europe

Ekonomija ritma – kako festival mijenja lice grada

Brojke potvrđuju ono što su Splićani znali i prije nego što je pala prva nota – ULTRA Europe znači život. Ulice su disale drugačije, ugostiteljski sektor bilježio je preko 9 milijuna eura prometa, a maloprodaja i smještaj rasli su osjetno u odnosu na prošlu godinu. Više od 400 studenata dobilo je priliku raditi, učiti i biti dio jednog od najsuvremenijih festivala na svijetu. I sve to – bez značajnih sigurnosnih incidenata.

ultra europe

Digitalna publika – više od festivala, manje od svemira

I dok su noge plesale u Splitu, oči i uši diljem svijeta bile su prikovane za ekrane. Više od 6,5 milijuna digitalnih impresija, stotine tisuća pregleda setova i tisuće komentara koji su padali sa svih strana svijeta – ULTRA Europe nije samo fizički događaj, to je digitalna galaksija u kojoj svatko može pronaći svoje mjesto.

ultra europe

Što dalje? još jače, još svjetlije

Datum za 2026. već je poznat – 10. do 12. srpnja. Lokacija ostaje ista, ali iskustvo će sigurno biti novo. Prve ulaznice već su u prodaji, a ako nas dosadašnje izdanje nečemu uči – to je da je ULTRA Europe sve, samo ne predvidiva.

ultra europe

Hrvatska je još jednom dokazala da može biti ne samo kulisa, već i protagonista globalne festivalske priče. ULTRA Europe 2025 bio je oda svemu što glazba znači – slobodi, zajedništvu, snazi da spoji nespojivo. A dok se grad vraća u tišinu svakodnevice, u zraku još uvijek lebdi echo jednog festivala koji je pomaknuo granice – ne samo u produkciji, već i u srcima.

ultra europe ultra europe ultra europe ultra europe ultra europe ultra europe ultra europe


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025