U spotu poznate regionalne pjevačice zablistala dva najseksi hrvatska plesača i zapalila društvene mreže
Točno u 13 sati regionalna pop zvijezda Milica Pavlović predstavila je novi singl “ADHD”, pjesmu koja već izaziva lavinu reakcija i koja otvara novo poglavlje njezina nadolazećeg albuma. Riječ je o možda najmračnijem, najdovitljivijem, ali i najseksepilnijem tekstu do sada – priči o osobi koja, u vrtlogu raspršenih misli i gubitka fokusa, jasno poručuje da je zdravlje važnije od ljubavi.
No ono što “ADHD” čini posebno uzbudljivim u lifestyle smislu jest – spot. Estetski oblikovan poput fuzije modnog editorijala i znanstveno-fantastične serije Westworld, donosi hladnu futurističku atmosferu, laboratorijske scene i Miličinu hrabrost da potpuno izostavi klišeizirane provokacije poput dekoltea ili jake šminke.
Ipak, najzanimljiviji trenutak koji je zapalio društvene mreže dolazi zahvaljujući – Hrvatskoj. U videu se pojavljuju Antonio Knežević i Marko Kolenc, dvojica najseksi plesača nove generacije, čije se pojavljivanje već pretvorilo u pravi viralni trenutak. Njihova energija, karizma i besprijekorna koreografija unijeli su u spot erupciju seksepila zbog koje komentari na Instagramu i TikToku ne prestaju stizati.
Milica je, čini se, pogodila ravno u srž – angažmanom ova dva plesača ne samo da je unijela novu dimenziju u vlastiti vizualni svemir, nego je i jasno pokazala da prati puls regionalne plesne scene. U spotu koji već sada mnogi nazivaju jednim od najskupljih i najambicioznijih u njezinoj karijeri, Pavlović je još jednom dokazala da zna kako nadmašiti samu sebe.
Glazbu potpisuje provjereni tandem s kojim je već surađivala na hitovima poput “Provereno” i “Lake note”, dok art direkcija, kao i uvijek, nosi njezin osobni potpis. Upravo ta kontrola nad vlastitim projektima i odvažnost u odabiru suradnika čine Milicu Pavlović jednom od rijetkih regionalnih zvijezda koje vješto balansiraju između mainstream uspjeha i umjetničkog potpisa.
Pjesma i spot “ADHD” tek su nekoliko sati u javnosti, a već se nameću kao ozbiljan kandidat za hit godine. Ako je suditi po atmosferi na društvenim mrežama – Antonio i Marko učinili su da ovaj projekt dobije i onu dodatnu dozu poželjnosti koja će ga dugo držati na radaru publike.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.