Nataša Reić objavljuje “Kada Ljubav Nestane” uz veliku podršku grupe Dalmatino
Nataša Reić ponovno nastupa na Splitskom festivalu s pjesmom “Kada ljubav nestane” nakon prošlogodišnje Brončane periske! Grupa Dalmatino daje veliku podršku Nataši kao članici njihovog dugogodišnjeg pratećeg benda Pink Panther. Singl prati impresivan videospot, pod palicom Toni Lekić Visuals, sniman u Beču u dvorcu Hunyadi, hramu Husarentempel te jezeru Neusiedl am See.
Nakon osvojene Brončane periske na Splitskom festivalu 2024. godine te brojnih pohvala i podrške velikih imena s naše scene za pjesmu “Ljubav bez imena”, kantautorica iznimnog vokala Nataša Reić se vraća s emotivnim novim singlom ”Kada ljubav nestane” s kojim će ponovno stupiti na splitsku pozornicu.
”Kada ljubav nestane” priča o životnom trenutku kojeg su svi zapravo barem jednom doživjeli – bili tužni, a puni ljubavi, osjećaj kao da se svijet srušio, a Natašu je inspirirao upravo jedan takav trenutak boli.
“Kolega Ivan Komić i ja smo napravili još jednu baladu koja, kao i uvijek, priča o ljubavi – to je za mene neiscrpan izvor melodija, ideja, stihova, dok je završni mastering izašao iz studija iskusnog Tomislava Mrduljaša koji je producent cijelog nadolazećeg albuma.”
Brojne suradnje s poznatim imenima domaće glazbene scene obilježile su Natašin glazbeni put. Osim što je provela više od 15 godina u bendu s Doris Dragović, pjevala je i s Gibonnijem, Zoricom Kondžom, Oliverom, Alenom Nižetićem, Giulianom te mnogim drugim legendama hrvatske glazbe.
Nataša je od 2015. godine frontwoman benda Pink Panther, dugogodišnjeg pratioca omiljene grupe Dalmatino, koja podržava njezin iskorak u solo karijeru, kao i njezin autorski rad, a žele joj puno uspjeha na nadolazećem Splitskom festivalu gdje će predstaviti svoju prekrasnu pjesmu.
Nataša uz novi singl također donosi i maestralan prateći videospot, kojeg potpisuje vrhunski redatelj Toni Lekić Visuals. Spot je sniman u Beču na nekoliko impresivnih lokacija – dvorac Hunyadi, Husarentempel (Hram Snova) te jezeru Neusiedl am See; idilično dočaravajući glazbeno ozračje i tekst pjesme. Nataša se uvelike zahvaljuje Milošu Miljkoviću na glumi, kao i Cory Productionu za ustupljeni studio te upravi dvorca Hunyadi na gostoprimstvu.
“S pjesmom ‘Ljubav bez imena’ probili smo led, a sad je došla nova. Uvijek nastojim pomicati granice, uz podršku mog odličnog tima iz Dancing Beara, a ovaj put smo otišli korak dalje i spot snimali u predivnom gradu Beču, austrijskom dragulju koji krije predivne dvorce i antičke spomenike. Spot, iza kojeg stoji Toni Lekić Visuals, bit će moj poklon publici i gledateljima. Publika je ta bez koje ovo sve ništa ne vrijedi – ako se netko raznježi na spot, glazba mu izmami osjećaj ili zapamti refren i pjevuši ga putem, ne postoji veća nagrada od toga.”
“Kada ljubav nestane” je snažna balada koja kroz intiman tekst i raskošnu glazbenu produkciju progovara o tišini nakon ljubavi — onoj koja dolazi kada riječi prestanu imati smisla, a sjećanja ostanu jedini trag nekadašnje bliskosti.
“Vidimo se i ovo ljeto na Splitskom festivalu gdje ću ‘Kada ljubav nestane’ premijerno otpjevati uživo!”, poručila je Nataša.
Novi singl “Kada ljubav nestane” pronađite na svim streaming servisima ovdje. Natašu Reić pratite putem njezinog Instagram profila.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.