Natali Dizdar raspametila prepuni Boogaloo i na najbolji način oprostila se od publike
Rasprodani koncert Natali Dizdar u zagrebačkom klubu Boogaloo bio je prava glazbena poslastica koja je obilježila njezinu dvadesetogodišnju karijeru. Uz nove pjesme i najveće hitove, Natali je publici priredila nezaboravnu večer, a sve to u posebnom trenutku njezina života – sedmom mjesecu trudnoće.
Rasprodane ulaznice za još jedan zagrebački koncert Natali Dizdar dale su naslutiti da posjetitelje kluba Boogaloo u subotu navečer očekuje jedinstvena glazbena poslastica. Bila je to savršena prilika za slavlje dvadesetogodišnje karijere, predstavljanje novog albuma Zadnji dan ljeta, podsjećanje na brojne hitove, ali i mali oproštaj od susreta s publikom.
Natali ima najslađi i najbolji razlog što se na neko vrijeme povlači s pozornice, naime koncert je pred rasprodanim Boogaloom održala u 7. mjesecu trudnoće.
Koncert je Natali započela hitom Nećeš me, zar ne i odmah s prvim taktovima publiku uvela u odlično raspoloženje. Nakon još nekoliko hitova poput Iluzionista, izmjenjivale su se pjesme s EP-a Blues po kišnim plažama koji je objavila prošle godine i pjesme s novog albuma Zadnji dan ljeta.
Usljedili su brojni hitovi, a publika je uglas pjevala tekstove Stranca, Dan po dan i drugih. Veliko iznenađenje večeri bilo je gostovanje Nipplepeople koji su se Natali pridružili na pjesmi Utjeha. Još jedno gostovanje dogodilo se na pjesmi Tebi gdje su se Natali na pozornici pridružili Roko Crnić i Hrvoje Klemenčić, producenti albuma, ali i poznati dvojac iz benda Porto Morto.
Uslijedili su hitovi s novog albuma Zadnji dan ljeta i Ocean, a zatim se Natali na pjesmi Gazio si me pridružio njezin dugogodišnji prijatelj i suradnik – klavijaturist Aleksandar Ismailovski.
Brojnim hitovima Natali je atmosferu dovela do usijanja, a vrhunac koncerta je bila izvedba pjesme Turist, koju u originalu Natali pjeva s Mladenom Badovincem iz grupe TBF. Kako je Mladen imao svirku s matičnim bendom, odlično ga je zamijenio autor pjesme Roko Crnić, a sve je dodatno začinio Vojkan Jocić na saksofonu..
Oduševljena je publika Natali zvala na bis, a ona ih je još počastila hitovima Dine Šarana – Mjesto za jedno i Grijeh. Preko dva sata trajao je tulum u klubu Boogaloo, a publika je Natali, koja je nosila kreaciju mlade domaće dizajnerice Katarine Matulin, i njezin bend u sastavu Ivan Levačić, Marino Vinja, Toni Tkalec, Luka Geček i Hrvoje Klemenčić nagradila ovacijama.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.