“Jutro donosi kraj”, “Prava Ljubav”, “Sasvim sigurna”, “Da sutra umrem” samo su neki od hitova koji desetljećima s odličnim uspjehom polažu ispit vremena i koje bez greške zna otpjevati većina stanovnika Hrvatske. Napisala ih je Milana Vlaović Kovaček, autorica koja je svojim pjesmama gradila karijere Vesne Pisarović i Lane Jurčević, a poznata je i po svojim vrlo čitanim romanima te kolumnama. Nakon duže skladateljske pauze, Milana je napisala pjesmu “Srce na pravom mjestu”, nalazeći idealnu interpretatoricu u mladoj Vanessi Kralj koja je očarala publiku RTL-ovog showa Superstar otpjevavši i odsviravši na klaviru Dalmatinov hit “Dajem ti rič” na jedan potpuno neočekivan, nježan, ženski način.
O prvoj suradnji s Vanessom, Milana kaže: “Moj skladateljski rad je konstanta, uvijek pišem i ideja ne nedostaje, samo se zbog mojih ostalih profesionalnih obaveza ne stignem toliko posvetiti realizaciji pjesama koja zahtijeva produkcijska rješenja i nalaženje pravog vokala koji će najbolje iznijeti pjesmu. Zato mi je iznimno drago da je Vanessa, sjajna mlada pjevačica profinjenog glasa i senzibiliteta, izvela ovu pjesmu za koju smatram da je lišena svih trendovskih ograničenja i vjerujem da će jednako dobro funkcionirati i za deset, dvadeset godina. S Vanessinim vokalom je zvuči upravo onako kako sam zamišljala dok sam je stvarala.”
Iskrena je emocija najvažnija odlika svake Vanessine izvedbe, ona pjeva sa srcem, proživljavajući u potpunosti stihove koje pjeva, a u Milaninim se stihovima itekako pronašla, o čemu kaže: “Srce na pravom mjestu je predivna pjesma koja nosi jedan veliki mir. I kada je pjevam i kada samo slušam instrumental, osjećam neku toplinu, ugodu. Sretna sam što mi je Milana dala povjerenje da je baš ja otpjevam. To je posveta istinskoj ljubavi dvoje ljudi koji su sigurni u ono što imaju, ljubav ih čini dovoljno jakima da se obrane od svih teških situacija koje dođu po putu. Pjesmu sam posvetila svojoj sestri Eleni i njezinom zaručniku Emanuelu koji će se vjenčati za dva mjeseca i koji doista žive stihove ove pjesme i zato sam ih zamolila da budu u spotu na što su, srećom, pristali. Kadrovi njih dvoje su snimljeni na zadarskoj obali, upravo na mjestu na kojem su se zaručili, tako da pjesmu vizualno prati prelijepa, stvarna priča.”
Pjesmu je aranžmanski i produkcijski osmislio Predrag Martinjak čiji glazbeni potpis Milana jako cijeni, a njihova uspješna suradnja traje dugi niz godina.
“Srce na pravom mjestu” Vanessin je treći službeni singl, nakon debitantskog “Digni glavu” s kojim je prošle godine pobijedila na Međimurskom festivalu te “Nije normalno” autorskog dvojca Miro Buljan/Neno Ninčević. Suradnja s velikim autorskim imenima veliki je poticaj i priznanje 25-godišnjoj studentici iz Leibnitza gdje je rođena i odrasla, a čiji je međimurski korijeni vuku u domovinu gdje se nakon stjecanja diplome planira doseliti i nastaviti svoj umjetnički rad.
Legendarni britanski bend The Stranglers, poznat po hitovima poput ''Golden Brown'', uskoro konačno ponovno nastupa u Hrvatskoj, i to kao prava ljetna glazbeno-scenska senzacija! Jedinstveni spoj punk rocka, new wavea i post-punka vjernim obožavateljima Stranglersi donose u utorak, 8. srpnja 2025., u spektakularnom ambijentu istarskog antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu nedaleko Pule.
Neda Parmać ima novu glazbenu priču — „Netko bolji“. Na prvi dojam radi se o ljubavnoj pjesmi, ali ispod te površine skriva se snažna poruka samoprihvaćanja i nastavka života punim plućima.
Postoje glazbenici koji pišu pjesme, i postoje oni koji proživljavaju priče pa ih pretoče u note. James Night pripada ovoj drugoj, rijetkoj vrsti – onoj koja ne stvara glazbu radi glazbe, nego kao nužan izraz unutarnjih dilema, čežnji, padova i eksplozija. Njegov novi singl “Možda” upravo je to: dnevnik unutarnje oluje i umjetnički manifest koji lebdi negdje između mita i stvarnosti.
Melita Lovričević ponovno iznenađuje – ovaj put singlom ‘Sami’, kojim otvara sasvim novo poglavlje na svojem nadolazećem albumu Fragmenti. U suradnji s producentom Janom Kinčlom i glazbenikom/producentom Ishfaqom, Melita uranja u klupsku produkciju i elektronski groove, ali zadržava prepoznatljivu dubinu teksta i emotivnu preciznost. Ako ste je znali kroz jazz i sofisticirane vokalne fraze, sada je vrijeme da je otkrijete u potpuno drugačijem, elektrificiranom i introspektivnom izdanju.