“Jutro donosi kraj”, “Prava Ljubav”, “Sasvim sigurna”, “Da sutra umrem” samo su neki od hitova koji desetljećima s odličnim uspjehom polažu ispit vremena i koje bez greške zna otpjevati većina stanovnika Hrvatske. Napisala ih je Milana Vlaović Kovaček, autorica koja je svojim pjesmama gradila karijere Vesne Pisarović i Lane Jurčević, a poznata je i po svojim vrlo čitanim romanima te kolumnama. Nakon duže skladateljske pauze, Milana je napisala pjesmu “Srce na pravom mjestu”, nalazeći idealnu interpretatoricu u mladoj Vanessi Kralj koja je očarala publiku RTL-ovog showa Superstar otpjevavši i odsviravši na klaviru Dalmatinov hit “Dajem ti rič” na jedan potpuno neočekivan, nježan, ženski način.
O prvoj suradnji s Vanessom, Milana kaže: “Moj skladateljski rad je konstanta, uvijek pišem i ideja ne nedostaje, samo se zbog mojih ostalih profesionalnih obaveza ne stignem toliko posvetiti realizaciji pjesama koja zahtijeva produkcijska rješenja i nalaženje pravog vokala koji će najbolje iznijeti pjesmu. Zato mi je iznimno drago da je Vanessa, sjajna mlada pjevačica profinjenog glasa i senzibiliteta, izvela ovu pjesmu za koju smatram da je lišena svih trendovskih ograničenja i vjerujem da će jednako dobro funkcionirati i za deset, dvadeset godina. S Vanessinim vokalom je zvuči upravo onako kako sam zamišljala dok sam je stvarala.”
Iskrena je emocija najvažnija odlika svake Vanessine izvedbe, ona pjeva sa srcem, proživljavajući u potpunosti stihove koje pjeva, a u Milaninim se stihovima itekako pronašla, o čemu kaže: “Srce na pravom mjestu je predivna pjesma koja nosi jedan veliki mir. I kada je pjevam i kada samo slušam instrumental, osjećam neku toplinu, ugodu. Sretna sam što mi je Milana dala povjerenje da je baš ja otpjevam. To je posveta istinskoj ljubavi dvoje ljudi koji su sigurni u ono što imaju, ljubav ih čini dovoljno jakima da se obrane od svih teških situacija koje dođu po putu. Pjesmu sam posvetila svojoj sestri Eleni i njezinom zaručniku Emanuelu koji će se vjenčati za dva mjeseca i koji doista žive stihove ove pjesme i zato sam ih zamolila da budu u spotu na što su, srećom, pristali. Kadrovi njih dvoje su snimljeni na zadarskoj obali, upravo na mjestu na kojem su se zaručili, tako da pjesmu vizualno prati prelijepa, stvarna priča.”
Pjesmu je aranžmanski i produkcijski osmislio Predrag Martinjak čiji glazbeni potpis Milana jako cijeni, a njihova uspješna suradnja traje dugi niz godina.
“Srce na pravom mjestu” Vanessin je treći službeni singl, nakon debitantskog “Digni glavu” s kojim je prošle godine pobijedila na Međimurskom festivalu te “Nije normalno” autorskog dvojca Miro Buljan/Neno Ninčević. Suradnja s velikim autorskim imenima veliki je poticaj i priznanje 25-godišnjoj studentici iz Leibnitza gdje je rođena i odrasla, a čiji je međimurski korijeni vuku u domovinu gdje se nakon stjecanja diplome planira doseliti i nastaviti svoj umjetnički rad.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.