HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nakon rasprodanog solo koncerta u zagrebačkom Boćarskom domu i valova uspjeha koje je EP “F4ZE” izazvao na streaming servisima (više od 4.5 milijuna preslušavanja!), Miach nas vodi dublje u svoju priču – i to kroz boje, emocije i ritam spota koji mami na replay.

Redateljski ga potpisuju Luka Matković i Ana Cindrić, a iza vibrantne vizualne estetike stoji cijeli tim kreativaca – od Marceline modne igre i Frana Brunovića za kosu, do Dore Rešetar za make-up i CGI magije Marina Cosića. Spot nas najprije uvodi u razigrani, almost dreamy svijet zaljubljenosti, no na bridgeu – koji Miach opisuje kao jedan od svojih najdražih ikad – sve se prelama u tamniji, introspektivniji moment. Kao i svaka veza, i ova pjesma ima dvije strane – i upravo u tome leži njezina snaga.

Honolulu je faza kad je sve idealno – kad ste toliko zaljubljeni da vrijeme kao da stane, i ne treba vam ništa osim te osobe”, otkriva Miach. A kad ta emocija prođe kroz filter njenih glazbenih i estetskih senzibiliteta – rezultat je čisti pop gold.

miach

EP “F4ZE” – četiri pjesme, četiri emocije

EP se vrti oko četiri različite faze ljubavne veze, a Honolulu predstavlja onu drugu – fazu zanosa. Prvi singl “Faza” već je dohvatio drugo mjesto na HR Top 100 i postao stalni gost Shazam Croatia ljestvica, a očekivanja od ostatka izdanja – i live nastupa – samo rastu.

Miach ovu godinu piše velikim slovima – od nastupa na festivalima Sea Star, Terezijana, Pine Fest i Drito iz Osijeka, do nadolazećih gaža na Forestlandu, Omladinskom Film Festivalu u Sarajevu, Kula Kula festivalu u Trogiru, NG Ljetu i Beatu na moru. Jedno je sigurno – publika je tu, vibe je tu, a Miach sve sigurnije kroči prema statusu regionalne pop heroine.

Još je ne znate? Vrijeme je da je upoznate. A ako ste već fan – Honolulu je pjesma koju ćete ovog ljeta vrtjeti u beskonačnoj petlji.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025