Miach nas vodi u svoj „honey moon phase” – pogledajte razigrani spot za ljetni hit „Honolulu”
Ako ljeto ima soundtrack, onda je Honolulu njegova glavna numera. Nova pjesma s hvaljenog EP-a “F4ZE” domaće glazbenice Miach već se etablirala kao favorit publike, a sada je dobila i vizualnu priču koja savršeno oslikava tu toplu, uzbuđujuću fazu početnog zaljubljivanja – onu kad je sve med, sunce i more.
Nakon rasprodanog solo koncerta u zagrebačkom Boćarskom domu i valova uspjeha koje je EP “F4ZE” izazvao na streaming servisima (više od 4.5 milijuna preslušavanja!), Miach nas vodi dublje u svoju priču – i to kroz boje, emocije i ritam spota koji mami na replay.
Redateljski ga potpisuju Luka Matković i Ana Cindrić, a iza vibrantne vizualne estetike stoji cijeli tim kreativaca – od Marceline modne igre i Frana Brunovića za kosu, do Dore Rešetar za make-up i CGI magije Marina Cosića. Spot nas najprije uvodi u razigrani, almost dreamy svijet zaljubljenosti, no na bridgeu – koji Miach opisuje kao jedan od svojih najdražih ikad – sve se prelama u tamniji, introspektivniji moment. Kao i svaka veza, i ova pjesma ima dvije strane – i upravo u tome leži njezina snaga.
“Honolulu je faza kad je sve idealno – kad ste toliko zaljubljeni da vrijeme kao da stane, i ne treba vam ništa osim te osobe”, otkriva Miach. A kad ta emocija prođe kroz filter njenih glazbenih i estetskih senzibiliteta – rezultat je čisti pop gold.
EP “F4ZE” – četiri pjesme, četiri emocije
EP se vrti oko četiri različite faze ljubavne veze, a Honolulu predstavlja onu drugu – fazu zanosa. Prvi singl “Faza” već je dohvatio drugo mjesto na HR Top 100 i postao stalni gost Shazam Croatia ljestvica, a očekivanja od ostatka izdanja – i live nastupa – samo rastu.
Miach ovu godinu piše velikim slovima – od nastupa na festivalima Sea Star, Terezijana, Pine Fest i Drito iz Osijeka, do nadolazećih gaža na Forestlandu, Omladinskom Film Festivalu u Sarajevu, Kula Kula festivalu u Trogiru, NG Ljetu i Beatu na moru. Jedno je sigurno – publika je tu, vibe je tu, a Miach sve sigurnije kroči prema statusu regionalne pop heroine.
Još je ne znate? Vrijeme je da je upoznate. A ako ste već fan – Honolulu je pjesma koju ćete ovog ljeta vrtjeti u beskonačnoj petlji.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.