Matíja Woo donosi novi spot za singl “U nekom ludom snu” s kojim se predstavljaju na ovogodišnjem CMC festivalu. Nastala u suradnji s producentom Darkom Terlevićem, “U nekom ludom snu” zapravo je prva pjesma riječkog dua. Autentičan videospot potpisuje talentirani dvojac Ira&John, s kojima su surađivali na prvom singlu “Šutnja”.
Riječki glazbeni dvojac Matíja Woo, koji čine Božidarka-Matija Čerina i Vedran Vučković, predstavlja videospot za svoj novi singl “U nekom ludom snu“, pjesmu koja je obilježila početak njihove zajedničke kreativne avanture. Ova emotivna i sanjiva glazbena priča, objavljena pod okriljem diskografske kuće Dancing Bear te nastala u suradnji s producentom Darkom Terlevićem, sada dobiva i svoju vizualnu dimenziju koja dodatno produbljuje osjećaj između jave i sna, stvarnog i zamišljenog.
Spot, koji potpisuje nagrađivani redateljski dvojac Ira & John, vodi nas kroz niz vizualno intrigantnih scena koje podsjećaju na san iz kojeg ne želite izaći. Pratimo Matíju Woo u neobičnim, gotovo nadrealnim situacijama – od neuobičajene partije tenisa do vožnje biciklom po napuštenim bazenima. Posebnu ulogu u spotu ima riječki bazen Školjić, danas zatvoren i zapušten, ali kroz objektiv kamere pretvoren u scenu koja pršti životom.
“To je pjesma o ludosti, o skoro nemogućem, o životu koji je toliko nepredvidiv da se čini poput nekog ludog sna. Znate kad zaspete, a onda se probudite i kažete sami sebi “Što je ovo bilo? Kako ludi san!“ podijelila je vokalistica Božidarka-Matija Čerina o pjesmi.
Spot za “U nekom ludom snu” dolazi neposredno pred njihov nastup na CMC festivalu u Vodicama (6. i 7. lipnja), gdje će pjesmu premijerno izvesti uživo pred festivalskom publikom. “Jedva čekamo podijeliti pjesmu u tom trenutku – na pozornici, s ljudima. Svaki živi nastup daje pjesmi novo lice i novu emociju,” poručuje dvojac.
Nakon što su se publici predstavili sa singlovima, “Šutnja” i “Idem ovu noć”, te sada i s pjesmom “U nekom ludom snu”, Matíja Woo sve jasnije ocrtava svoj autorski i glazbeni identitet. U pozadini dvojac već intenzivno radi na svom debitantskom albumu, pod producentskom palicom Darka Terlevića, koji će objediniti sve dosadašnje singlove i donijeti niz novih, stilski raznolikih pjesama na domaću scenu.
Duo Matíja Woo možete pronaći putem njihovih službenih Instagram i TikTok profila, a singl “U nekom ludom snu” na svim streaming servisima.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.