Balada koja će vam slomiti i izliječiti srce: Martin Kosovec otvorio novo poglavlje ljeta
Ako ste mislili da ovo ljeto ne može biti emotivnije, prevarili ste se. Mladi glazbenik koji je u rekordnom roku od televizijskog pobjednika postao zvijezda radijskih etera – Martin Kosovec – upravo je izbacio pjesmu koja će, bez ikakvog pretjerivanja, obilježiti kraj ljeta 2025.
Njegova “Balada” nije samo još jedan singl. Ona je poput mirnog zalaska sunca koji se pretvori u dugačak pogled preko mora, trenutak introspektive kada se svijet na trenutak stiša, a srce progovori. Sve što Martin dotakne u posljednje dvije godine postaje hit, no ovaj put ne osjeća potrebu za dokazivanjem. Upravo to čini “Baladu” posebnom – ona nije nastala da bi rušila rekorde, već da bi otvorila prostor emociji.
Iza pjesme stoji prokušani tandem – autor Ante Pecotić i producent Dragan Brnas Fudo, dok je vizualnu priču utkao redatelj Tomislav Marić, poznat po radu na velikim svjetskim projektima. Spot odiše jednostavnošću i intimom – nema spektakla, već pogled u nutrinu, što savršeno odgovara atmosferi same pjesme.
Martin “Baladu” premijerno izvodi uživo upravo na Festivalu dalmatinske šansone u Šibeniku – i to na večeri posvećenoj legendarnom Vinku Coci. Simbolično, jer baš kao što su Cocine pjesme nosile težinu iskrenosti, tako i Martinova “Balada” nosi sloj autentične emocije koji rijetko ostaje nezamijećen.
U razgovoru vođenom u povodu objave pjesme, Martin priznaje da se dogovorio sam sa sobom – ovaj put ne očekivati ništa. I možda je baš u tome tajna. Kada nešto dajete iz čiste emocije, bez kalkulacije i bez straha, onda nastaje glazba koja se ne sluša u prolazu – nego ostaje.
Hoće li “Balada” srušiti rekorde i postati treći singl za redom koji će zasjesti na vrh top lista? Možda. No, u cijeloj priči to je zapravo sporedno. Jer dok se prve jesenske kiše budu spuštale, a ljetni dani polako gasili, “Balada” će biti soundtrack tih trenutaka. Ona pjesma koju ćete puštati dok gledate kroz prozor, ona koju ćete slušati dok pišete poruku koju možda nikada nećete poslati.
A Martin? On se s ovom pjesmom pretvara iz obećavajuće mlade zvijezde u izvođača koji gradi vlastiti svemir emocija – i poziva nas da mu se u njemu pridružimo.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.