HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Marko Bošnjak, mladi glazbenik čija je pjesma “Poison Cake” jedna od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, predstavlja neodoljiv spot o kojem će uskoro pričati cijela Europa.

Spot za pjesmu “Poison Cake” prava je vizualna umjetnost, osmišljena kao moderan i mračan bajkoviti svijet. S posebnom pažnjom osmišljen je svaki detalj, što dodatno pojačava atmosferu same pjesme. Inspiriran klasičnim pričama poput Snjeguljice i Ivice i Marice, spot priča priču o osveti, preokretu i vraćanju moći. S pažljivo odabranim detaljima i simbolikom, dočarava tamnu emocionalnu krajnost pjesme, a istovremeno stvara snažan dojam moći. Jedan od ključnih motiva u spotu je zeleni otrov kojim Marko polijeva tortu – simbolizira nepravdu, ali i početak transformacije. Taj otrov postaje snažna metafora za sve što je “zabranjeno” i potisnuto u životu i stvara napetost koja odražava sam ton pjesme.

PROČITAJTE: Marko Bošnjak peče otrovnu tortu – usudite li se probati?

Indijski piton dugačak dva metra, po imenu Abdul , također je ključan element spota. Ovaj opasni, ali fascinantan stvor postaje simbol opasnosti, promjena i oslobođenja. Zmija je u mnogim kulturama simbol preobražaja i ponovnog rođenja, što se savršeno uklapa u Markovu priču o preuzimanju kontrole i borbi za pravdu. Abdul se pojavljuje kao suprotnost sigurnosti i uobičajenim normama, donoseći promjenu koja je neminovna. Scena Ofelije u vodi donosi elemente romantizma i podsjeća na klasične bajke, ali s pomaknutim, tamnijim prizvukom. Ogledala u spotu reflektiraju unutarnje borbe i potragu za identitetom, a duboki, reflektirajući prizori stvaraju osjećaj unutarnje podvojenosti – između nevinosti i mračnih želja. Kao dodatak svim tim elementima, spot donosi čarobno drvo i jabuke, koji su jasne aluzije na klasične priče poput Snjeguljice. Jabuke simboliziraju iskušenja, ali i nagrade koje dolaze kroz osvetu, dok čarobno drvo daje osjećaj tajanstvenog svijeta u kojem se sve može transformirati.

Marko, čiji talent je već dobro poznat publici diljem regije, kaže da je “Poison Cake” nešto potpuno novo za njega: “Pjesma je energična i riječ je o nečemu totalno neočekivanom od mene, kao glazbenika. Mislim da je pjesma višedimenzionalnog značenja i da se svatko može prepoznati u njoj i doživjeti je na svoj način.”.

„Poison Cake“ je glazbena himna osvetoljubivih emocija, ljutnje i želje za pravdom, ispričana kroz snažnu metaforu oduzimanja moći onima koji su zloupotrijebili svoj položaj. Uz to, pjesma nosi ne samo snažnu emociju, već i svoju glazbenu dubinu – njezine nevine melodije kriju mračnu i duboku poruku koja podsjeća da ništa u životu nije onako kako se čini na prvi pogled. ”Poison Cake” nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj. U spotu i pjesmi jasno se vidi Markov cilj – ne samo glazbeno istraživanje novih teritorija, već i emocionalna iskrenost prema onima koji su prošli kroz bol i povredu.

PROČITAJTE: Marko Bošnjak bez zadrške – Moja nova pjesma je mračna, sirova i istinita – i ne, neću se ispričavati zbog toga!

Spot za „Poison Cake“ posljednja je stanica u Markovim pripremama za Doru, na kojoj će uzbudljivim nastupom i vanserijskom izvedbom publici pokazati zašto je baš on savršen predstavnik Hrvatske u Baselu na nadoazećem Eurosongu.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025