Marko Bošnjak, mladi glazbenik čija je pjesma “Poison Cake” jedna od glavnih favorita za pobjedu na ovogodišnjoj Dori, predstavlja neodoljiv spot o kojem će uskoro pričati cijela Europa.
Spot za pjesmu “Poison Cake” prava je vizualna umjetnost, osmišljena kao moderan i mračan bajkoviti svijet. S posebnom pažnjom osmišljen je svaki detalj, što dodatno pojačava atmosferu same pjesme. Inspiriran klasičnim pričama poput Snjeguljice i Ivice i Marice, spot priča priču o osveti, preokretu i vraćanju moći. S pažljivo odabranim detaljima i simbolikom, dočarava tamnu emocionalnu krajnost pjesme, a istovremeno stvara snažan dojam moći. Jedan od ključnih motiva u spotu je zeleni otrov kojim Marko polijeva tortu – simbolizira nepravdu, ali i početak transformacije. Taj otrov postaje snažna metafora za sve što je “zabranjeno” i potisnuto u životu i stvara napetost koja odražava sam ton pjesme.
Indijski piton dugačak dva metra, po imenu Abdul , također je ključan element spota. Ovaj opasni, ali fascinantan stvor postaje simbol opasnosti, promjena i oslobođenja. Zmija je u mnogim kulturama simbol preobražaja i ponovnog rođenja, što se savršeno uklapa u Markovu priču o preuzimanju kontrole i borbi za pravdu. Abdul se pojavljuje kao suprotnost sigurnosti i uobičajenim normama, donoseći promjenu koja je neminovna. Scena Ofelije u vodi donosi elemente romantizma i podsjeća na klasične bajke, ali s pomaknutim, tamnijim prizvukom. Ogledala u spotu reflektiraju unutarnje borbe i potragu za identitetom, a duboki, reflektirajući prizori stvaraju osjećaj unutarnje podvojenosti – između nevinosti i mračnih želja. Kao dodatak svim tim elementima, spot donosi čarobno drvo i jabuke, koji su jasne aluzije na klasične priče poput Snjeguljice. Jabuke simboliziraju iskušenja, ali i nagrade koje dolaze kroz osvetu, dok čarobno drvo daje osjećaj tajanstvenog svijeta u kojem se sve može transformirati.
Marko, čiji talent je već dobro poznat publici diljem regije, kaže da je “Poison Cake” nešto potpuno novo za njega: “Pjesma je energična i riječ je o nečemu totalno neočekivanom od mene, kao glazbenika. Mislim da je pjesma višedimenzionalnog značenja i da se svatko može prepoznati u njoj i doživjeti je na svoj način.”.
„Poison Cake“ je glazbena himna osvetoljubivih emocija, ljutnje i želje za pravdom, ispričana kroz snažnu metaforu oduzimanja moći onima koji su zloupotrijebili svoj položaj. Uz to, pjesma nosi ne samo snažnu emociju, već i svoju glazbenu dubinu – njezine nevine melodije kriju mračnu i duboku poruku koja podsjeća da ništa u životu nije onako kako se čini na prvi pogled. ”Poison Cake” nije samo pjesma, već priča koja uranja duboko u emocije, pravdu i osvetu, a njezin glazbeni i vizualni identitet s lakoćom spaja bajkovite elemente i mračni filmski ugođaj. U spotu i pjesmi jasno se vidi Markov cilj – ne samo glazbeno istraživanje novih teritorija, već i emocionalna iskrenost prema onima koji su prošli kroz bol i povredu.
Spot za „Poison Cake“ posljednja je stanica u Markovim pripremama za Doru, na kojoj će uzbudljivim nastupom i vanserijskom izvedbom publici pokazati zašto je baš on savršen predstavnik Hrvatske u Baselu na nadoazećem Eurosongu.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.