Marayin novi singl Fashion killa nije izvučen iz ladice – stvaran je baš za ljeto 2024.
Dance house singl 'Panamera' prošlog je ljeta bio na svim play listama, a intrigantna kantautorica Maraya i ovog ljeta ima uspješnicu u FASHION KILLA uz koju koktel u ruci ne može ostati neproliven.
Za vrhunsku produkciju zaslužan je Seni iz studija All in koji je producirao i Marayin aktualni EP „Enigma“, a surađivao je i s ultimativnim predstavnikom Z generacije Voyageom. Maraya autorski potpisuje sve svoje pjesme, a puno pažnje posvećuje i njihovom vizualnom predstavljanju koje je potpuno u funkciji glazbe koju stvara. Spot za ‘Fashion killa’ sniman je u režiji Vala Pulića na atraktivnim lokacijama – u zagrebačkom hotelu DoubleTree by Hilton i duž opatijske obale gdje se Maraya u prelijepom ženskom društvu prepustila čarima ljeta na super brzoj jahti Pardo 43 u vlasništvu Adria Luxury Boats, istom modelu na kojem je početkom ovog mjeseca Dua Lipa u Italiji snimala kampanju za jedan poznati modni brend.
Ovo ljeto će za Marayu biti radno, obilježit će ga nastupi i snimanje pjesama za novi album koji će, kako najavljuje, biti puno razigraniji od prethodnog:
„Ljeto me posebno inspirira, možda zato što sam tada i rođena pa dobijem neku posebnu energiju koju pretočim u pjesme. Pri pisanju Fashion killa imala sam točnu viziju kako ju želim prikazati kroz video, a u pretvaranju ideje u divnu realnost pomogli su Adria Luxury Boats i DoubleTree by Hilton kojima sam jako zahvalna, kao i cijeloj ekipi koja je bila odlučna u namjeri da dobijemo sjajan spot, što smo i uspjeli. Kliknite, poslušajte i pogledajte, nećete požaliti!“
Maraya je nakon uspjeha Panamere krajem 2023. godine objavila EP „Enigma“ s četiri fenomenalna singla „Kao lav“, „Grli me“, „U ponoć“ i „Sve je to u glavi“ ft. Showtime, u izdanju vlastitog nezavisnog labela MarayaWrld. Singl ‘Fashion killa’ dostupan je na Marayinom YouTube kanalu https://www.youtube.com/watch?v=6rbkX-jXNe4 i na svim streaming servisima.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.